سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1 2 3 4 5 >

 

غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل (USB)برای اکثر کاربران ، اجرای خودکار حافظه های قابل حمل مانند انواع فلش مموری ها برای سهولت انجام امور ، امری کاربردی است . اما دسته ای از کاربران نیز وجود دارند که با توجه به ضعف های امنیتی موجود در Autorun حافظه های قابل حمل این قابلیت پیشفرض ویندوز را غیرفعال میکنند . اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به امنیت سیستم خود بی توجه نیستید ، توصیه میکنم این مقاله کوتاه را خوانده و با نحوه غیر فعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل (کول دیسک ها) آشنا شوید.

 

Mid1 400x299 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

1- در قسمت جستجوی منو استارت (StartMenu) عبارت Run را نوشته و برنامه را اجرا کنید .

2- در قسمت Open: برنامه Run ، عبارت “gpedit.msc” را وارد کرده ( بدون کتیشن ها ) و بر روی Ok کلیک کنید .

حال شما وارد محیط Group Policy Editor شده اید .

توجه : هرگونه انجام تغییرات بدون آگاهی در مورد نحوه عملکرد آنها میتواند کامپیوتر شما را در برابر هکر ها بدون حفاظ بگذارد .

P12 400x171 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

3- در محیط برنامه Group Policy Editor وارد مسیر زیر شوید :

Computer Configuration >Administrative Templates > Windows Components > AutoPlay Policies

4- بر روی Turn Off Autoplay در سمت راست ، کلیک کرده و وارد محیط کنترل این عملکرد شوید .

5- در این پنجره ، گزینه  Enabled را انتخاب کرده و بر روی Ok کلیک کنید .

P22 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

حال کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات هکر ها از طریق حافظه های قابل حمل ، تا حدودی امن خواهد ماند .

توجه : برای بازگردانی به حالت پیشفرض ، همه مراحل را بپیمائید و در مرحله آخر گزینه Not Configured را انتخاب کنید .

منبع:فنجون

 


نظر() آموزش ، فلش ، اجرای خودکار ، غیر فعال کردن ،

  

به تازگی دوچرخه ای جدید ساخته شده که می تواند با سرعت 100 مایل بر ساعت حرکت کند.
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران،کمتر کسی به موتور محرک یک دوچرخه ی معمولی دقت می کند.دوچرخه های معمولی با یک چرخ دنده و زنجیر کار می کنند و نمی توانند با سرعت بالا حرکت کنند.به تازگی شرکت Donhou یک دوچرخه ی جدید ساخته که می تواند با سرعت بسیار بالا حرکت کند.




این وسیله بسیار شبیه مدل های معمولی می باشد البته در قسمت تولید نیروی لازم برای حرکت دارای یک تغییر بزرگ است.چرخ دنده اصلی این دوچرخه با شعاع 43 سانتی متری و یکصد و پنج دندانه باعث می شود تا نیروی حاصل از رکاب زدن دوچرخه را با سرعت بیشتری به جلو حرکت دهد.
نمونه های اولیه این محصول توانسته اند تا سرعت 60 مایل بر ساعت حرکت کنند،البته شرکت سازنده از این سرعت راضی نبوده و اعلام کرده که این سرعت تا یکصد مایل بر ساعت خواهد رسید.این محصول تا اواسط سال 2013 به دست ورزشکاران و علاقه مندان خواهد رسید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید گجت ، سبک ، سرعت ، دوچرخه جدید ، عالی ،

  

ورودی های جالب یو اس بی!
درگاه USB یکی از محبوب ترین ورودی های رایانه ها می باشد که می توان با استفاده از آن دستگاه های زیادی را به رایانه متصل کرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،یکی از پر استفاده ترین ورودی های رایانه درگاه USB می باشد.این درگاه پر استفاده می تواند لوازم بسیاری را به رایانه ها متصل کند.در این گزارش تعدادی از جذاب ترین این دستگاه ها را معرفی می کنیم.


1- هدست های دالبی :





هدست های دالبی می توانند با استفاده از درگاه USB به رایانه متصل شوند.این هدست ها دارای دستگاه نویز گیر برای ارائه صدای سه بعدی می باشند.


2- فش مموری های کد دار :





به تازگی فلش مموری های جدید دارای یک صفحه کلید به بازار آمده اند که می توان هنگام اتصال به درگاه USB برای آن ها رمز گذاشت و از اطلاعات موجود در آن ها حفاظت کرد.


3- صفحه ی نمایش لمسی :





برای اتصال یک صفحه نمایش لمسی بزرگ به رایانه خود،نیاز به درگاه USB نسخه سه دارید.این صفحه های لمسی جدید دارای ابعاد 23 اینچی بوده و می توانند یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت لمس ده نقطه را در اختیار کاربر قرار دهند.


4- هاب USB :





با استفاده از یک درگاه USB نسخه سه می توان یک هاب یو اس بی با 24 درگاه USB نسخه دو را به رایانه متصل کرد.


5- اتصال هارد دیسک های داخلی :





شاید نیاز داشته باشید یک هارد دیسک Internal را به رایانه قابل حمل خود وصل کنید.برای این کار کافیست از یک جای هارد دیسک Internal که از درگاه USB نسخه سه پشتیبانی می کند استفاده کنید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید جدید ، جالب ، یو اس بی ، هاب ، هارد دیسک ،

  

یک بازی جذاب برای اندروید به نام Can Knockdown 2

بازی Can Knockdown یکی از محبوب ترین بازی های پلت فرم آی او اس می باشد، این بازی در سال 2010 به عنوان یکی از بهترین بازی های آیپد و آیفون معرفی شد. در حال حاظر نیز در شبکه های اجتماعی فارسی تعداد زیادی از کار بران رکورد های جدیدی که در این بازی بدست آورده اند را در شبکه های اجتماعی ثبت می کنند و با دیگران به رقابت می پردازند.

Can Knockdown 2

داستان بازی بسیار ساده و اعتیاد آور است، شما باید با گوی های مخصوصی  که دارید قوطی های کنسرو خالی را هدف قرار دهید و در سه حالت مختلف می توانید این بازی را انجام دهید . به تصویر بالا دقت کنید. (این تصویر اولین صفحه پس از ورود به بازی می باشد.)

Can Knockdown 233

گوی شما در پایین صفحه قرار دارد و شما با پرتاب آن به سمت جعبه های چوبی می توانید بازی خود را انتخاب کنید. اولین جعبه بالا سمت چپ که روی آن نشانه هدف گیری قرار دارد، ساده ترین سبک این بازی می باشد. این بازی به این صورت است که شما باید سعی کنید گوی خود را به وسط هدف ها پرتاب کنید، اگر بتوانید این صفحات چوبی را در هم بشکنید 5 امتیاز بدست می آورید، توجه داشته باشید که زمان محدود بوده و اینکه اگر چندین بار پشت سر هم 5 امتیاز مثبت بگیرید بازی سخت تر خواهد شد و هدف ها متحرک می شوند. نکته اینکه بعضی وقت ها قوطی های خالی زرد رنگی نمایش داده می شوند که اگر بتوانید آنها را هدف قرار دهید به زمان شما اضافه خواهد شد.

در منوی اصلی، جعبه پایین سمت راست سخت ترین سبک این بازی می باشد. در این سبک بازی قوطی های کنسرو خالی با سرعت و جایگاه متفاوت از لوله هایی پرتاب می شوند و شما در حالی که زمان محدودی نیز دارید باید بتوانید آنها را هدف قرار دهید. به نظر من این سبک بازی بسیار سخت می باشد .

و در آخرین و جذاب ترین سبک بازی، جعبه پایین سمت چپ می باشد.(در عکس زیر شاهد قسمت های از این سبک بازی هستید)

 Can Knockdown 23

 

در این قسمت شما محدودیت زمانی ندارید، تنها محدودیت شما این است که تنها 5 گوی برای پرتاب کردن دارید، باید سعی کنید قوطی های چیده شده را طوری هدف قرار دهید، تا فقط با یک ضربه بتوانید همه آنها را بریزید. در غیر این صورت یک گوی از شما کسر می شود. در این بازی دو قوطی قرمز رنگ و سبز رنگ هم در بعضی از مرحله ها وجود دارد، قوطی سبز رنگ به شما یک گوی جایزه می دهد و قوطی قرمز رنگ، حالت انفجاری ایجاد می کند .

گرفیک این بازی بسیار زیبا بوده و بدلیل سادگی بسیار اعتیاد آور نیز می باشد. این بازی را نصب کنید و رکورد هایتان را با برسام با اشتراک بگذارید.

برای دانلود Can Knockdown 2 از pandaapp.com کلیک کنید


نظر() بازی ، باحال ، game ، بازی آندروید ، دانلود بازی جدید آندروید ،

  

معرفی ارزان ترین تبلت دنیا



قیمت های نجومی تبلت ها باعث شده تا کمتر کسی باور کند Genesis Prime تنها 79 دلار قیمت دارد.

 

 

تبلت ها علاقه مندان بسیاری دارند اما قیمت بالای این محصولات باعث شده تا هر کسی نتواند برای خرید آن اقدام کند.

البته این قیمت بالا شرکت های سازنده را نیز مجبور کرده تا محصولاتی با قیمت کمتر تولید کنند تا سود بیشتری برده و آمار فروش بالاتری داشته باشند.


شرکت Ematic در این زمینه پیشتاز بوده و تبلت جدید خود با نام Genesis Prime را تنها با قیمت 79 دلار به فروش می رساند.این قیمت کم که کمتر از یکصد دلار می باشد به عنوان یک رکورد در دنیای تبلت ها محسوب می شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که سخت افزار های این تبلت نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف به نظر می رسند،اما این ضعف جدی نبوده و سخت افزار های نصب شده نیاز های کاربران را رفع می کند.


Genesis Prime یک تبلت هفت اینچی می باشد.از ویژگی های مهم این تبلت به غیر از قیمت ارزان می توان به بهره مندی از پردازشگر 1.1 گیگاهرتزی اشاره کرد.

حافظه داخلی دستگاه 4 گیگابایت بوده و تا 32 گیگابایت می توان آن را از طریق کارت حافظه ارتقا داد.این تبلت با سیستم عامل آندورید 4.1 کار می کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تبلت ، گیگابایت ، اندروید ، جدید ، ارزان ،

  

جارو برقی حرف گوش کن: Roboking ال جی

جاروبرقی های هوشمند هنوز به صورت گسترده وارد زندگی ما نشده اند. ولی شرکت های مختلفی مشغول کار روی ساخت جاروبرقی ها بهتر و هوشمندتر هستند. 


محصول جدید ال جی هم که Roboking نام دارد، گام جدیدی است تا این نسل از ربات-جارو ها را محبوب تر کند. مدل تازه که برای بازار کره معرفی شده از نظر شکل ظاهری شبیه جارو-ربات هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارند اما یک امکان جالب به آن اضافه شده است. 

این جارو قابلیت دریافت فرامین صوتی را دارد و می توانید به آن دستور بدهید تا جارو زدن را آغاز کند. جالب تر اینکه جاروی ال جی می تواند جهت صدای شما را هم تشخیص داده و به آن سو حرکت کند. 

بنابراین می توانید بالای سر بخشی که قصد تمیز کردنش را دارید بایستید و دستور بدهید: "بیا اینجا رو تمیز کن!" 

اگر هم مشغول کتاب خواندن هستید و Roboking در حال سر و صدا است، می توانید دو بار پشت سر هم دست بزنید تا جاروی عزیزتان متوقف شود. 

جاوری Roboking ال جی با یک بار شارژ تا 100 دقیقه کار می کند و میزان صدای آن هم تا 48 دسیبل کاهش یافته است. قیمت آن نیز 735 دلار است و با دیدن قیمتش احتمالا همان جاروهای قدیمی را ترجیح خواهید داد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید گجت ، ال جی ، جارو برقی هوشمند ، روبات ،

  

شارژ همزمان مکبوک و آیپد، هر وقت و هر مکان با PlugBug

یکی از مشکلات مسافرت این است که معمولا پریز های کافی برای شارژ همزمان گجت های مان پیدا نمی کنیم. اما PlugBug World تا حدی می تواند این مشکل را حل کرده و به کمک مان بیاید. با استفاده از این گجت شما می توانید شارژر مک بوک تان را به پنج نوع پریز مختلف در نقاط مختلف جهان متصل کرده و البته کابل شارژ USB آیپدتان را هم به آن وصل کنید. 

گجت PlugBug World محصول 45 دلاری شرکت Twelve South است که تقریبا می توانید هر ابزاری را که با یو اس بی شارژ می شود، به آن وصل کنید. و این موضوع تنها مختص وسایل تولیدی اپل نیست. همچنین شما می توانید آن را به یک شارژر مجزا با انرژی کافی برای شارژ آیپدتان هم تبدیل کنید. 

یک راه دیگر هم این است که شارژر مکبوک تان را به آن متصل کنید تا با استفاده از یک پریز برق، همزمان با شارژ کردن مک بوک، بتوانید یک ابزار دیگر را هم از طریق پورت یو اس بی شارژ نمایید. این موضوع به خصوص برای کسانی که از مدل های قدیمی مک بوک استفاده می کنند، می تواند حیاتی باشد. زیرا آنها نمی توانند از پورت یو اس بی مک بوک شان انرژی لازم برای شارژ آیپد و برخی تبلت ها را تامین کنند. 

کیفیت ساخت این تبدیل هم بسیار عالی است. با کمی کوشش می توانید بخش های مختلف ان را از یکدیگر جدا کنید. اما از سویی هم به خوبی و با استحکام قابل قبولی با یکدیگر چفت می شوند و هنگام استفاده تکان نمی خورند. تنها تفاوت میان این گجت و شارژر شما رنگ قرمز روشن آن است. شرکت سازنده می گوید دلیل آن پیدا کردن راحت شارژرتان میان دیگر کابل های درون پریزهای عمومی فرودگاه یا کافه ها است. همچنین با چنین رنگی، احتمال جا ماندن آن در اتاق هتل یا مهمانخانه ها بسیار کمتر می شود. 

نکته جالب اینجا است که این شارژر از طریق پورت یو اس بی، انرژی 10 واتی را برای آیپد مینی، آیپاد یا آیفون تان فراهم می آورد. که این میزان دو برابر شارژر معمول 5 واتی این ابزارها است. لذا باعث می شود که این گجت های تان سریع تر شارژ شوند. 

اگر هم به 5 تبدیل ویژه پریزهای مختلف این گجت نیازی نداشته باشید، می توانید آن را 10 دلار ارزان تر و با قیمت 35 دلار خریداری کنید. 

پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب عکس های جالب این گجت جذاب را مشاهده کنید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید اپل ، جدید ، ایفون ، گجت ، مک بوک ، شارژر ، شارژ ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

تبلت ، موبایل ، نوت بوک ، لپ تاپ ، جدید ، اپل ، اندروید ، آموزش ، تکنولوژی ، ویندوز ، جالب ، اموزش ، گجت ، گوشی ، ایپد ، ویندوز8 ، ال جی ، ارزان ، ایپاد ، سیستم عامل ، اختراع ، گوگل ، ویندوز7 ، قیمت ، اولترابوک ، ایسوس ، ایفون ، برنامه ، سونی ، دانلود ، اینترنت ، بازی ، ای او اس ، فناوری ، لمسی ، هوشمند ، مایکروسافت ، موزیلا ، مک بوک ، نوکیا ، اپلیکیشن ، اچ پی ، خلاقیت ، سه بعدی ، زیبا ، سرفیس ، خودرو ، رایانه ، تلویزیون ، توشیبا ، اسمارت فون ، آندروید ، ابتکار ، iOS ، Hp ، امنیت ، ایفون5 ، کروم ، مرورگر ، فلش ، گوشی هوشمند ، طراحی ، فایرفاکس ، ویندوز 8 ، کامپیوتر ، عینک ، عینک گوگل ، شبکه اجتماعی ، ضد زلزله ، عکس ، شارژ ، شارژر ، شغل ، گران ، گیگابایت ، ماکروسافت ، نگهداری ، فروش ، نوآوری ، کروم بوک ، ایمیل ، باحال ، اینترنت چمدانی ، ای فون ، ال سی دی ، افزایش سرعت ، آب ، 3دی ، 8 ، آموزش نرم افزار... ، پیشرفته ، تکنولوژی جدید ، خبر داغ ، پیامک ، ترفند ، بهترین ، رایگان ، دوربین ، دانشگاه ، تهران ، راهنمایی ، ژاپن ، زلزله ، سامسونگ ، سبک ، سرعت ، سرعت تایپ ، سرعت خوب ، سرعت رایانه ، سوازندن هوا به جای... ، سوخت ، سیستم عامل مک ، سیستم عامل کروم ، سونی 3 بعدی ، سونی اکسپریا ، سونی سه بعدی ، سی دی ، سیاره ، سید علی خامنه ای ، سیستم ، سای ، زن ، ژن ، سالم ماندن ، سرفیس پرو ، سرقت موبایل ، سرویس دهندگان... ، سرویس های گوگل ، سریع ، سریع کردن سیستم ، سریعتر ، دانشمند ، دوسیم کارت نوکیا ، دی دی او اس ، دیسک ، راحتی ، راه جدید ، راه کار ها ، رم ، رم مموری ، رمز ، روبات ، روتختی ، ریز باتری ، خودکار ، خوش دست ، دات ای ار ، دامنه ، دانش آموز ، دانشجو ، خنده دار ، خوب ، جانم فدای رهبر ، جاوا ، دانلود بازی جدید... ، در آمد عالی ، در حال رانندگی ، درآمد ، درآمد زیاد ، دراپ باکس ، درامد ، درایور ، دل ، دوچرخه جدید ، بوئینگ ، بیماری ، بیماری قلبی ، پارس آنلاین ، پدفون ، پدفون2 ، پر درآمدترین ، پر فروش ، پر قدرت ، پر کاربرد ، پردرآمد ، پره ، پروژکتور ، پرینتر فوری ، پزشکی ، پسورد ، پشه ، پنکه ، پوست ، پول ، پولشویی ، پی دی اف خوان ، ترفند های ویندوز ، ترک برخی عادات غلط ، تسکبار ، تصویر ، تصویری ، تعرفه ، تغییر فرمت فلش ، تغییرات ، تفاوت های ای کیو و... ، تلسکوپ ، تلفن همراه ، پیشبینی بیماری قلبی ، اینترنت پر سرعت ، تبلت خوب ، تبلیغات ، تبلیفات ، تخت خواب ، تخم مرغ ، خرید ، خرید لپ تاپ ، خرید نوت بوک ، خلاف ، جارو برقی هوشمند ، تکنولوژی ان اف سی ، تم ، تم رهبر معظم انقلاب ، تولید آب ، توهین ، توییتر ، جذاب ، جرایم رایانه ای ، جستجو ، جستجو گر ، جستجوگر ، جلوگیری ، جلوگیری از خرابی ، جلوگیری از سرقت... ، جیبی ، جیمیل ، چاپ سه بعدی ، چاپگر ال جی ، چارم ، چوب ، حافظه ، حتما بخونید ، حذف ، حذف درایور ، حرفه ای ، حفاظت از اسمارت فون ، حلقه ازدواج ، حمام ، حمام شیخ بهایی ، حمله اینترنتی ، خارق العاده ، خبر ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش کار با نرم... ، آموزش کامل رایت سی... ، آموزش کم کردن حجم... ، آموزشی ، آموزش افزایش سرعت... ، آموزش بلوتوث اپل ، آموزش خرید لپ تاپ ، آموزش رایانه ، آموزش فارسی کردن... ، آموزش فعال کردن ، اپتیموس ، اپتیموس جی پرو ، اپدیت سالیانه ، اپرا ، اپسون ، آیپد ، آیفون 5 ، اپل جدید ، اشا310 ، اصطلاح ، اضافه کردن تب در... ، اطلاعات ، اختراعات جدید ، ادوبی ، اروپا ، ارور ، اچ تی سی ، احتمال ، احمق ، اپلیکیشن کالری غذا ، اجاق گاز شارژر... ، اجرای خودکار ، ADSL ، apple ، CS2 ، DDoS ، DELL ، Dropbox ، e ، EQ ، game ، ... ، 1 اتفاق ، 1 تجربه ، 1 ترابایت ، 128 کیلوبایت ، 1مگابایت ، 2 تکه ، 2012 ، 22 بهمن ، 256کیلوبایت ، 310 ، 3D ، 512کیلوبایت ، 6 سو ، 7 ، آشا ، HTC ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ