سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1 2 >

کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد)

کنترل کامپیوتر با موبایل

با سلام امروز نرم افراری به شما معرفی میکنم که میتونید به وسیله ی آن کامپیوتر خود را با موبایل کنترل کنید.کاربرد این نرم افزار زمانی است که شما دور از کامپیوتر قرار دارید و می خواهید آن را کنترل کنید مثلا در حال دانلود فایلی با حجم زیاد هستید و وقت شام هم رسیده است و نه میخواهید اطلاعات دانلود را از دست بدهید(اعم از سرعت، ارور، ….) نه دلتان میخواهد غذای لذیذ خانه را از دست بدهید؛ با موبایل خود راحت سر سفره ی شام بروید و اتفاقات در حال وقوع را مشاهده کنید (نکته: فقط مواظب باشید موبایلتان تو غذا شیرجه نزنه!!!). خب دیگه این نرم افزار رو برای موبایل هایی که سیستم عامل جاوا و یا سیستم عامل آندروید دارند گذاشتم:

 

سیستم عامل جاوا

طریقه نصب: ابتدا نرم افزار مخصوص ویندوز را روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس با بلوتوث یو اس بی موبایل خود را اضافه کنید. نرم افزار مخصوص موبایل را نیز روی موبایل انتقال دهید. نرم افزار روی ویندوز و روی موبایل رو بالا بیارید و از امکانات برنامه استفاده کنید.

امکانات نرم افزار:

-        قابلیت کنترل موس

-        قابلیت کنترل کیبرد2 113x150 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد)1 150x122 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد)

-        قابلیت کنترل مرورگر

-        قابلیت کنترل پنجره ها

-        و ….

 دانلود

سیستم عامل آندروید

طریقه نصب: ابتدا نرم افزار مخصوص برای ویندوز را دانلود کنید سپس، نرم افزار مخصوص آندروید را بر روی گوشی خود نصب کنید.

ارتباط نسخه آندروید از طریق بلوتوس، وایرلس و ان اف سی میباشد.

 دانلود نسخه موبایل

دانلود نسخه ویندوز

امکانات نسخه ی آندروید بیشتر است.

42 576x1024 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد) 5 576x1024 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد)25 576x1024 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد) 12 576x1024 کنترل کامپیوتر با موبایل (به روز شد)

منبع:فنجون


نظر() موبایل ، اپل ، اندروید ، کنترل ، جاوا ، ای پد ،

  

چطور از یک فلش USB به عنوان پسورد ورود به ویندوز استفاده کنیم؟!

چطور از یک فلش USB به عنوان پسورد ورود به ویندوز استفاده کنیم؟!

شما در ویندوز می توانید روی حساب کاربری ویندوز خود یک پسورد بگذارید و تا کسی آن پسورد را نداند نمی تواند وارد ویندوز شما شود. اما همان طور که می دانید پسورد مشکلات زیادی دارد که از جمله ی آن ها می توان به از یاد بردن آن و همچنین وارد کردن این پسورد هر باز که می خواهید وارد ویندوز شوید کار سختی است. فرض کنید شما هر بار که می خواهید وارد خانه ی تان شوید مجبور باشید یک پسورد را وارد کنید! اینکار مشکلاتی دارد که مهم ترین آن از یاد بردن پسورد است. اما وقتی شما از کلید استفاده می کنید کمی کار راحت تر است. حالا تصور کنید که ویندوز شما هم مانند یک خانه باشد و شما برای ورود به آن نیاز به یک کلید داشته باشید! اما کلید ویندوز شما یک فلش USB است!! در ادامه شما را با نرم افزاری آشنا می کنم که به شما اجازه می دهد فلش USB خود را به یک کلید تبدیل کنید و از آن برای ورود به ویندوز خود استفاده کنید. در این ترفند فلش شما هیچ تغییری نمی کند و شما همچنان می توانید از فلش خود برای انتقال فایل ها استفاده کنید. 

برای شروع شما باید برای حساب کاربری خود یک رمز عبور انتخاب کنید! در حقیقت این برنامه فقط زحمت وارد کردن پسورد شما را می کشد و دیگر نیاز نیست شما همیشه پسورد خود را وارد کنید بلکه کافی است فلش خود را به رایانه متصل کنید. پس نرم افزار Rohos logon key را از لینکی که در انتهای این مطلب وجود دارد دانلود و نصب و اجرا کنید. بعد از شروع دو گزینه نمایش داده می شوند که یکی برای تنظیم فلش USB به عنوان کلید ورود است و یکی برای خریدن نسخه ی اصلی نرم افزار است. فلش خود را به رایانه متصل کنید و صبر کنید تا توسط کامیپوترتان شناسایی شود و قابل استفاده باشد بعد روی Setup USB key کلیک کنید.

Rohos Logon Key چطور از یک فلش USB به عنوان پسورد ورود به ویندوز استفاده کنیم؟!

بعد پنجره ای باز می شود که به شما این امکان را می دهد که کاربر مورد نظر خود را انتخاب کنید (اگر بیشتر از یک حساب کاربری دارید) و همچنین می توانید انتخاب کنید کدام فلش USB انتخاب شود (اگر بیشتر از یک فلش به رایانه متصل کرده اید) در پایان هم باید پسورد حساب ویندوز خود را وارد کنید! در واقع این نرم افزار پسورد حساب کاربری شما را به فلش USB شما تبدیل می کند. در پایان Setup USB key را انتخاب کنید.

Rohos Logon Key Setup USB Key چطور از یک فلش USB به عنوان پسورد ورود به ویندوز استفاده کنیم؟!Rohos Logon Key Key set چطور از یک فلش USB به عنوان پسورد ورود به ویندوز استفاده کنیم؟!

اگر بعدا خواستید فلش خود را به حالت معمولی قبل بازگردانید می توانید در همین پنجره گزینه ی Disable key را انتخاب کنید.

این برنامه پسوردها را با استفاده از الگوریتم های AES-265bit رمز گذاری می کند و هرگز خود پسورد را در فلش USB ذخیره نمی کند. این برنامه حتی در حالت Safe mode هم کار می کند!!

Rohos logon key در ویندوزهای 2000 و XP و Vista و 7 و8 کار می کند. البته این نرم افزار نسخه ی غیررایگان هم دارد که امکانات بیشتری از قبیل استفاده از دو عامل (یکی فلش USB و دیگری رمز عبور) برای ورود به ویندوز و ورود اضطراری برای زمانی که شما فلش USB را گم کردید یا رمز عبور را فراموش کردید، را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید امنیت ، اموزش ، امنیت سیستم ، فلش ، ورود به سیستم با فلش ، پسورد ، شخصی کردن سیستم ،

  

بلو-ری چیست؟

BD یا همان Blu-Ray Discs نسل آینده ی تکنولوژی دیسک های نوری است که با همکاری بزرگ ترین شرکت های IT به تولید رسیده است. برخلاف دستگاه های رایت دیسک های DVD که از نور مادون قرمز استفاده می کنند دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش (که دارای طول موج کمتری است) نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک DVD یک لایه 4?7 گیگابایت و دو لایه 8?5 گیگابایت اطلاعات ذخیره می کند در حالی که دیسک های جدید بلوری یک لایه 25 گیگابایت و دولایه 50 گیگابایت توانایی ذخیره اطلاعات را دارا می باشند…

.

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟|http://www.vitrindl.com

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟|http://www.vitrindl.com

.

اما این فضای وسیع ذخیره سازی به چه کار می اید؟ همانطور که می دانید رابطه ای مستقیم بین کیفیت تصاویر ویدئویی و حجم انها برقرار است. پس برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. فیلم های سینمایی غالبا به وسیله دوربین های 35 میلی متری فیلم برداری می شوند. اما فرمت 35 میلی متری به گونه ای نیست تا بتوان فیلم ها را در قالب ان توزیع کرد. تنها راه ممکن تبدیل نگاتیو های اصلی به فرمتی رایج تر و ارزان تر است. در جریان این تبدیل بخشی از جزئیات تصاویر از بین خواهند رفت چرا که تبدیل فرمت فیلم با فشرده سازی آن همراه است. با افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به فشرده سازی کاهش می یابد و این به معنای افزایش کیفیت و جزئیات تصاویر است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.

سایزهای استاندارد BD-Rip ها عبارتند از:

720p : 1280×720
1080p: 1920×1080

در حالیکه ابعاد استاندارد DVD عبارتند از:

480p: 720×480
576p: 720×576

» «وضوح بالا» (HD) چیست؟
تصاویر ویدئویی با حاصلضرب پیکسل های تشکیل دهنده ی شان شناخته می شوند. به عبارت ساده تر حاصلضرب پیکسل های موجود در طول و عرض یک تصویر (رزولیشن) بیانگر میزان دقت و کیفیت ان است. رزولیشن تصاویر تبدیل شده به فرمت DVD معادل 720*480 می باشد در حالی که رزولیشن تصاویر “وضوح بالا” که روی دیسک های بلوری عرضه می گردند تا 1920*1080 قابل دسترسی است. و این به معنای کیفیتی چندین برابر است. وقتی شما فیلمی را با فرمت “وضوح بالا” می بینید جزئیاتی را مشاهده خواهید کرد که قبلا به هیچ وجه تجربه نکرده اید، چرا که هیچ دستگاهی توان نشان دادن ان ها را نداشته است.

» برای دیدن یک فیلم بلوری به چه امکاناتی نیاز داریم؟
دیسک های بلوری نیاز به دستگاه های پخش کننده ی خاص خود دارند. این دستگاه ها در حال حاضر در مقایسه با دستگاه های پخش DVD از قیمت بالایی برخوردارند. اما نگران نباشید شما هم با DVD درایو خود می توانید فیلم بلوری ببینید. کافی است تا یک فیلم با فرمت BD-Rip تهیه کنید. این فرمت نسخه کپچر شده ی دیسک های بلوری می باشد. که به نسبت دارای همان کیفیت می باشد ولی به راحتی روی دیسک های DVD قابل ذخیره سازی است.
یکی از بهترین نرم افزار هایی که می توانند در پخش فیلم های BD-Rip به کمک شما بیایند VLC است. این نرم افزار را از اینجا می توانید دریافت کنید.
علاوه بر امکان مشاهده فیلمهای BD-Rip با کامپیوتر، تعدادی از دستگاه های پخش نیز این فرمت را پشتیبانی می کنند که در اکثر آنها باید هارددیسک یا فلش مموری به دستگاه پخش کننده متصل شود. WD TV و Seagate FreeAgent Theatre دو نمونه از این دستگاه ها هستند.

» جمع بندی:
اگر یک بار فیلمی را با فرمت “وضوح بالا” و روی دیسک های بلوری ببینید؛ اگر یکبار شعله های اتش انفجار را از نزدیک لمس کنید و وحشت کنید؛ و اگر یکبار با دور شدن قطار قرار گرفتن چین و چروک اندوه را روی چهره مادری که در ایستگاه دست تکان می دهد ببینید و اشک در چشمان تان حلقه بزند دیگر تجربه ی دیدن فیلم های “وضوح بالا” را فراموش نخواهید کرد.


نظر() تکنولوژی ، بلو ری ، سی دی ، دیسک ،

  

آموزش:افزایش عمر باطری لپ تاپ

امروزه لپ تاپ ها وسایل قابل حمل و مفیدی محسوب می شوند که برای هر فردی کاربردی است.به طور دقیق در بین آمار ها معلوم نیست چند درصد کاربران از لپ تاپ استفاده می کنند ولی استفاده از آن روزبه روز در حال افزایش است.همچنین به غیر از لپ تاپ،این تبلت ها هستند که روند افزایشی دارند هر چند که نمی توان آن را با لپ تاپ مقایسه کرد.به هر حال در مرحله ی اول برای خرید هر یک از آن ها اولین سوالی که کاربر در ذهنش خطور می کند عمر باطری دستگاه است تا بتواند ساعات بیشتری را بدون شارژ مجدد از آن استفاده کند.اما در حال حاضر هر چقدر هم عمر باطری ها زیاد باشد به بیشتر از چند ساعت و تا حداکثر نصف روز تجاوز نمی کند.ولی با نکاتی که برای شما در زیر شرح داده ایم می توانید به راحتی بین 1 تا 3 ساعت به عمر باطری دستگاه اضافه کنید.

Brightness پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

1)کاهش درخشندگی نور صفحه

اصلی ترین و مهمترین روش برای حفظ باطری همین گزینه است.نور صفحه مقدار زیادی از باطری را مصرف می کند که شما می توانید با کم کردن آن مقدار قابل توجه ای به عمر باطری اضافه کنید.فقط با رعایت همین نکته ی کوچک می توانید بین نیم تا یک ساعت از دستگاه خود بیشتر بهره ببرید.برای کم کردن نور صفحه در لپ تاپ ها دو کلید بر روی صفحه کلید تعبیه شده است در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به کنترل پنل و در قسمت Power Option این کار را انجام دهید.در تبلت ها هم این گزینه در Setting و سپس Brigtness وجود دارد.

ram پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

2)حافظه RAM خود را ارتقا دهید.

حتما تعجب می کنید که چگونه ممکن است با افزایش حافظه RAM عمر باطری را افزایش داد.اما خوب است بدانید زمانی که سیستم حافظه ی مجازی کم می آورد مقدار زیادی باطری مصرف می کند تا به حافظه دست پیدا کند این کار باعث افزایش مصرف باطری می شود . زمانی که شما RAM را ارتقا دهید می توانید در قسمت تنظیمات چه در ویندوز هفت و چه در ویندوز هشت حافظه ی مجازی را هم افزایش دهید تا سیستم به دنبال حافظه نگردد.با این کار علاوه بر افزایش سرعت سیستم عمر باطری را هم افزایش می دهید.

Hibernate On پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

3)سیستم را Sleep نکنید.

وقتی سیستم خود را در حالت Sleep رها می کنید و به کار های دیگری مشغول می شوید در واقع اشتباه بزرگی مرتکب شده اید زیرا سیستم در حال مصرف باطری است اما ممکن است شما فکر کنید مقدار کمی باطری مصرف می کند ولی هر چقدر که کم باشد بالاخره باطری در حال مصرف است.این کار جز هدر رفت برق و کم شدن عمر دستگاه نتیجه ی دیگری ندارد.اگر می خواهید سیستم سریع به حالت اولیه برگردد و بوت را پشت سر نگذارید بهتر است سیستم را Hibernate (خواب زمستانی)کنید.با این کار به هیچ وجه برقی مصرف نمی شود و سیستم نیازی به بوت ندارد.

TaskManager پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

4)برنامه های غیر ضروری را غیر فعال کنید.

وقتی مشغول به کاری هستید ممکن است نرم افزار های دیگری در زمینه ویندوز در حال اجرا باشند.نرم افزار هایی مثل Yahoo,iTunes, و … که همیشه نیاز به آن ها ندارید.با غیر فعال کردن این گونه از برنامه ها علاوه بر افزایش عمر باطری،سرعت سیستم خود را هم بالا می برید.برای این کار کافی است با باز کردن پنجره Task Manager (فشردن همزمان کلید های Ctrl+Alt+Del)به قسمت Processes رفته و برنامه های غیر ضروری را که می شناسید انتخاب کرده و سپس در پایین بر روی دکمه End Process کلیک کنید.(در صورتی که برنامه ها را نمی شناسید از پاک کردن آن ها صرف نظر کنید)

bluetooth wifi پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

5)Wi-Fi و بلوتوث را خاموش کنید.

معمولا زمانی که از لپ تاپ استفاده می کنید اهمیتی به روشن و یا خاموش بودن Wi-Fi و بلوتوث آن نمی دهید.اما حالا خوبه بدونین توجه به این نکته می تواند کمک زیادی به حفظ باطری دستگاه کند.زمانی که هیچ استفاده ای از بلوتوث نمی کنید و یا از طریق Wi-Fi به هیچ شبکه ای متصل نیستید بهتر است که هر دوی آن ها غیر فعال باشد. تنها با رعایت همین پنج نکته می توان میزان قابل توجه ای به عمر باطری و همچنین عمر دستگاه افزود.


نظر() لپ تاپ ، نوت بوک ، جدید ، اموزش ، راهنمایی ، عمر باطری ، نگهداری بهتر ، بهتر ، رم ، باطری لپ تاپ ،

  

آموزش: استفاده کردن از چند مرور گر کروم و فایرفاکس در یک ویندوز!

تقریبا همه ی مرورگرهای معروف و محبوب مانند کروم و فایرفاکس این قابلیت را دارند که بتوانید در آن ها چند کاربر ایجاد کنید یعنی شما می توانید مانند ویندوز در این مرورگرها هم چند کاربر بسازید و هر بار که خواستید وارد آن ها شوید کاربر خود را انتخاب کرده و از مرورگر خودتان استفاده کنید! البته مرورگرهای دیگر هم این قابلیت را دارند اما در اینجا من به توضیح در مورد دو مرورگر برتر یعنی فایرفاکس و کروم می پردازم.

 

چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

کروم

مرورگر را باز کرده و به تنظیمات آن بروید.

Snap 040607 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

در قسمت users روی گزینه ی Add new user کلیک کنید تا یک کاربر جدید بسازید

Snap 260608 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

برای کاربر جدید نام و یک آیکون انتخاب کنید.

Snap 140609 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

و حالا شما دو کاربر دارید که می توانید با همین روش آن ها را بیشتر کنید.

شما می توانید با کلیک روی آیکونی که در بالا سمت چپ وجود دارد بین کاربران جابه جا شوید. همچنین در قسمت تنظیمات می توانید با انتخاب کاربر مورد نظر و انتخاب گزینه ی Edit نام و آیکون آن ها را تغییر دهید.

Snap 190610 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

فایرفاکس

کلیدهای Win+R را بزنید اگر فایرفاکس شما در درایوی که ویندوز در آن نصب شده است قرار دارد عبارت firefox.exe -p در پنجره ی باز شده کپی کرده و OK کنید. اما اگر فایرفاکس را در درایو دیگری نصب کرده اید، بسته به نوع ویندوزتان عبارت های زیر را کپی کنید

 

Windows 32-bit:   ”C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe” -p
Windows 64-bit:   ”C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe” -p

در پنجره ی باز شده رو گزینه ی Create profile کلیک کنید و نامی برای کاربر جدید انتخاب کرده و Finish را بزنید تا کاربر جدید ساخته شود. حال می توانید کاربر خود را انتخاب کرده و Start firefox را بزنید. بهتر است قبل از اینکار تیک گزینه ی Don’t ask at startup را بردارید تا هر بار که فایرفاکس را اجرا می کنید از شما بپرسد که می خواهید با کدام کاربر وارد شوید.

Snap 090605 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟

Snap 350606 چطور در یک ویندوز از چند فایرفاکس و کروم استفاده کنیم!؟


اولین دیدگاه را شما بگذارید تبلت ، لپ تاپ ، موبایل ، ویندوز ، فایرفاکس ، موزیلا ، آموزش ، ویندوز8 ، اموزش ، ویندوز7 ، گوگل کروم ،

  

آیفون 5 پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا در فصل چهارم 2012

رقابتی شانه به شانه، آیفون 5 اپل موفق شد بر گلکسی اس سوم سامسونگ فایق آمده و عنوان پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا را در فصل چهارم سال 2012 از آن خود کند. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس 3 توانسته بود در سه ماهه سوم سال گذشته میلادیاین عنوان را از آن خود کند. 

فروش جهانی اسمارت فون پرچمدار اپل از 6 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2012 به بیش از 27.4 میلیون دستگاه در سه ماهه پایانی این سال افزایش یافت. در مقام مقایسه گلکسی اس سوم در همین بازه های زمانی از فروش 18 میلیونی به 15.4 میلیون دستگاهی سقوط کرد. 

یکی از مهم ترین دلایل واژگونی در آمار سه ماهه سوم و سبقت سامسونگ، این بود که اپل با آیفون 4S به رقابت و هماوردی با گلکسی اس 3 رفته بود. در آن زمان که آیفون 4S تنها موفق به فروش 16.2 میلیون دستگاه شده بود، galaxy S3 رکورد 18 میلیونی را در کارنامه خود داشت. 

البته همراه با فروش چشمگیر آیفون 5، آیفون 4S هم رشد قابل ملاحظه ای را نشان داده و در سه ماهه چهارم 2012 موفق به فروش 17.4 میلیون دستگاه شده است. همان طور که در جدول زیر می بینید، این دو دستگاه روی هم رفته 20.6 درصد بازار جهانی تلفن های هوشمند را در دست دارند. در حالی که سهم گلکسی اس سوم تنها7.1 درصد ذکر شده است. هرچند که در غیاب دیگر محصولات سامسونگ همچون گلکسی نوت و گلکسی نوت دوم، این رقابت را نمی توان چندان عادلانه دانست.


figures-001-500px-narenji-ir.jpg


روی دیگر سکه: شایعات توقف استخدام ها و کاهش تولید آیفون 5 در فاکسکان

البته این تنها یک روی سکه است و بخش دیگر داستان شایعاتی است که از ابتدای سال 2013 تا کنون چند بار شنیده شده و تکذیب شده اند. آخرین مورد آنها هم امروز توسط بیزنس اینسایدر و به نقل از فینانشیال تایمز اعلام شد، که خبر از کاهش تولید آیفون 5 و توقف استخدام نیرو در فاکسکان (بزرگترین تولید کننده محصولات اپل ) می دهند. 

فاکسکان بزرگترین کارفرمای بخش خصوصی کشور چین محسوب می شود. و در صورت صحت، دلایل فراوانی را برای این موضوع می توان بر شمرد: 

- اپل احتمالا در حال آماده شدن برای تولید نسل بعدی آیفون است. تا کنون شایعات فراوانی در خصوص iPhone 5S منتشر شده است. 
- اپل در حال تغییر شرکای تجاری و کارخانه های خود است. 
- اپل دچار مشکل شده و سعی می کند با بازار اشباع شده اسمارت فون ها به گونه ای کنار بیاید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید اپل ، ایفون5 ، اندروید ، جدید ، گوشی ، گوشی هوشمند ، پر فروش ،

  

چند روز پیش در نارنجی از شایعه ساخت یک لپ تاپ توسط گوگل صحبت کرده بودیم. حالا مشخص شد که این شایعه صحت داشته و لپ تاپ جدید گوگل ساعتی پیش رسما معرفی شد. 

با Chromebook Pixel آشنا شوید. لپ تاپی که توسط خود گوگل ساخته شده و با مشخصاتی عالی به بازار وارد می شود تا با محصولات شاخص بازار رقابت کند. 

نمایشگر کروم بوک پیکسل 12.85 اینچی است و با رزولوشن فوق العاده 2560 در 1700 پیکسل خواهد بود. گوگل ادعا می کند که این بیشترین تراکم پیکسلی است که تا به حال روی یک لپ تاپ قرار داده شده است. برای مقایسه می توانید مکبوک پرو اپل را در نظر بگیرید که با نمایشگر رتینا، دارای تراکم پیکسلی 227 هستند. در حالی که کروم بوک پیکسل گوگل دارای تراکم پیکسلی معادل 239 است. 

نکته جالب دیگر در مورد نمایشگر کروم بوک، نسبت ساخت 3:2 است که سبب می شود هنگام وبگردی فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. اما همه این مشخصات را یک طرف قرار دهید و بدانید که نمایشگر لپ تاپ لمسی است و روی آن یک محافظ گوریلا گلاس هم قرار دارد.


gallery-lightbar_.jpg

در نگاه اول طراحی کروم بوک پیکسل هم بسیار زیبا است و بدنه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و تلاش شده که تمام دریچه های تهویه و اسپیکرها مخفی باشند. کیبرد دارای نور backlit است و ترک پد شیشه ای لپ تاپ هم دقت فوق العاده بالایی دارد. 

اما چه خبر از سخت افزار داخلی؟ روی کروم بوک پیکسل گوگل یک پردازشگر دو هسته ای 1.8GHz Intel Core i5 پیدا می کنید با پردازشگر گرافیکی داخلی Intel HD 4000 به همراه 4 گیگابایت رم DDR3 و اس اس دی 32 یا 64 گیگابایتی. مشخصاتی که کاملا برای لپ تاپی با سیستم عامل کروم کفایت می کند. 

وای-فای این لپ تاپ dual-band است و بلوثوت هم دارد و به صورت انتخابی از LTE هم پیشتیبانی خواهد کرد. جالب است که پورت های این کامپیوتر USB 2.0 است و کارتخوان اس دی و دوربینی 720p هم در جلو دارد که با سه میکروفون تکمیل می شود. باطری کروم بوک پیکسل هم 5 ساعت دوام می آورد.


gallery-hinge_.jpg

لپ تاپ جدید گوگل با سیستم عامل کروم با قیمت 1299 دلار به فروش می رسد و مدل LTE هم 1449 دلار است. به همراه این لپ تاپ ‍1 ترابایت فضای ابری گوگل درایو هم برای سه سال دریافت می کنید. 

کروم بوک پیکسل گوگل از همین الان از طریق گوگل پلی قابل سفارش است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تبلت ، لپ تاپ ، نوت بوک ، موبایل ، گوگل ، زیبا ، کروم بوک ، سیستم عامل کروم ، 1 ترابایت ، کار آمد ، سبک ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

تبلت ، موبایل ، نوت بوک ، لپ تاپ ، جدید ، اپل ، اندروید ، آموزش ، تکنولوژی ، ویندوز ، جالب ، اموزش ، گجت ، گوشی ، ایپد ، ویندوز8 ، ال جی ، ارزان ، ایپاد ، سیستم عامل ، اختراع ، گوگل ، ویندوز7 ، قیمت ، اولترابوک ، ایسوس ، ایفون ، برنامه ، سونی ، دانلود ، اینترنت ، بازی ، ای او اس ، فناوری ، لمسی ، هوشمند ، مایکروسافت ، موزیلا ، مک بوک ، نوکیا ، اپلیکیشن ، اچ پی ، خلاقیت ، سه بعدی ، زیبا ، سرفیس ، خودرو ، رایانه ، تلویزیون ، توشیبا ، اسمارت فون ، آندروید ، ابتکار ، iOS ، Hp ، امنیت ، ایفون5 ، کروم ، مرورگر ، فلش ، گوشی هوشمند ، طراحی ، فایرفاکس ، ویندوز 8 ، کامپیوتر ، عینک ، عینک گوگل ، شبکه اجتماعی ، ضد زلزله ، عکس ، شارژ ، شارژر ، شغل ، گران ، گیگابایت ، ماکروسافت ، نگهداری ، فروش ، نوآوری ، کروم بوک ، ایمیل ، باحال ، اینترنت چمدانی ، ای فون ، ال سی دی ، افزایش سرعت ، آب ، 3دی ، 8 ، آموزش نرم افزار... ، پیشرفته ، تکنولوژی جدید ، خبر داغ ، پیامک ، ترفند ، بهترین ، رایگان ، دوربین ، دانشگاه ، تهران ، راهنمایی ، ژاپن ، زلزله ، سامسونگ ، سبک ، سرعت ، سرعت تایپ ، سرعت خوب ، سرعت رایانه ، سوازندن هوا به جای... ، سوخت ، سیستم عامل مک ، سیستم عامل کروم ، سونی 3 بعدی ، سونی اکسپریا ، سونی سه بعدی ، سی دی ، سیاره ، سید علی خامنه ای ، سیستم ، سای ، زن ، ژن ، سالم ماندن ، سرفیس پرو ، سرقت موبایل ، سرویس دهندگان... ، سرویس های گوگل ، سریع ، سریع کردن سیستم ، سریعتر ، دانشمند ، دوسیم کارت نوکیا ، دی دی او اس ، دیسک ، راحتی ، راه جدید ، راه کار ها ، رم ، رم مموری ، رمز ، روبات ، روتختی ، ریز باتری ، خودکار ، خوش دست ، دات ای ار ، دامنه ، دانش آموز ، دانشجو ، خنده دار ، خوب ، جانم فدای رهبر ، جاوا ، دانلود بازی جدید... ، در آمد عالی ، در حال رانندگی ، درآمد ، درآمد زیاد ، دراپ باکس ، درامد ، درایور ، دل ، دوچرخه جدید ، بوئینگ ، بیماری ، بیماری قلبی ، پارس آنلاین ، پدفون ، پدفون2 ، پر درآمدترین ، پر فروش ، پر قدرت ، پر کاربرد ، پردرآمد ، پره ، پروژکتور ، پرینتر فوری ، پزشکی ، پسورد ، پشه ، پنکه ، پوست ، پول ، پولشویی ، پی دی اف خوان ، ترفند های ویندوز ، ترک برخی عادات غلط ، تسکبار ، تصویر ، تصویری ، تعرفه ، تغییر فرمت فلش ، تغییرات ، تفاوت های ای کیو و... ، تلسکوپ ، تلفن همراه ، پیشبینی بیماری قلبی ، اینترنت پر سرعت ، تبلت خوب ، تبلیغات ، تبلیفات ، تخت خواب ، تخم مرغ ، خرید ، خرید لپ تاپ ، خرید نوت بوک ، خلاف ، جارو برقی هوشمند ، تکنولوژی ان اف سی ، تم ، تم رهبر معظم انقلاب ، تولید آب ، توهین ، توییتر ، جذاب ، جرایم رایانه ای ، جستجو ، جستجو گر ، جستجوگر ، جلوگیری ، جلوگیری از خرابی ، جلوگیری از سرقت... ، جیبی ، جیمیل ، چاپ سه بعدی ، چاپگر ال جی ، چارم ، چوب ، حافظه ، حتما بخونید ، حذف ، حذف درایور ، حرفه ای ، حفاظت از اسمارت فون ، حلقه ازدواج ، حمام ، حمام شیخ بهایی ، حمله اینترنتی ، خارق العاده ، خبر ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش کار با نرم... ، آموزش کامل رایت سی... ، آموزش کم کردن حجم... ، آموزشی ، آموزش افزایش سرعت... ، آموزش بلوتوث اپل ، آموزش خرید لپ تاپ ، آموزش رایانه ، آموزش فارسی کردن... ، آموزش فعال کردن ، اپتیموس ، اپتیموس جی پرو ، اپدیت سالیانه ، اپرا ، اپسون ، آیپد ، آیفون 5 ، اپل جدید ، اشا310 ، اصطلاح ، اضافه کردن تب در... ، اطلاعات ، اختراعات جدید ، ادوبی ، اروپا ، ارور ، اچ تی سی ، احتمال ، احمق ، اپلیکیشن کالری غذا ، اجاق گاز شارژر... ، اجرای خودکار ، ADSL ، apple ، CS2 ، DDoS ، DELL ، Dropbox ، e ، EQ ، game ، ... ، 1 اتفاق ، 1 تجربه ، 1 ترابایت ، 128 کیلوبایت ، 1مگابایت ، 2 تکه ، 2012 ، 22 بهمن ، 256کیلوبایت ، 310 ، 3D ، 512کیلوبایت ، 6 سو ، 7 ، آشا ، HTC ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ