سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1 2 3 4 >

نرم‌افزار “فال حافظ صوتی” شامل غزلیات خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی، شاعر پر آوازه ایرانی در قالب فال صوتی بوده که برای اجرا در محیط iOS با پشتیبانی از iPhone و iPad طراحی شده است. نسخه صوتی تمام اشعار همراه با موسیقی متن در این برنامه گنجانده شده است.

Untitled

دریافت برنامه فال حافظ صوتی (حجم 110 مگابایت)

 منبع: وبسایت شخصی محمد شمس


نظر()

  

شرکت LG تلویزیون جدید 27 اینچی خود موسوم به MT93 است را طراحی و روانه بازار کرده است این تلویزیون که از نوع تلویزیون های شخصی است برای اطاق های کوچک کاربرد دارد . MT93  اغلب در اطاق بچه ها و افراد مجرد و دانش آموزان دیده می شود .

MT93

این تلویزیون 27 اینچی با ظرافت خاصی طراحی شده که مورد توجه قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این تلویزیون برای افرادی است که می خواند یک تجربه متفاوت از اندازه به همراه هوشمندی کافی داشته باشند و به گفته خود سران ال جی این تلویزیون برای استفاده فردی طراحی شده و قطعا نمی تواند جای تلویزیون های بزرگتر را بگیرد.

این تلویزیون به منظور پاسخگویی به نیاز کاربران در محیط هایی نظیر خوابگاه، اطاق و آپارتمان مناسب است .

MT93 بهترین مدل تا کنون در کلاس خود بوده است و از کیفیت هوشمندسازی بهره برده است .

MT93LG

این تلویزیون همچون برادران بزرگتر خود از ویژگی های استفاده آنلاین بهره مند است و در فضای کوچک این امکان را ایجاد می کند تا به جهان دسترسی داشته باشید .

از جمله سرویس هایی که این تلویزیون داراست این است که به کاربران فیسبوک Netflix و Hulu اجازه می دهد به طور مستقیم به این سرویس ها دسترسی داشته باشیند همچنین دارای یک بخش بزرگ بازی است که حسابی سرگرم کننده است .این مدل بخاطر رابط کاربری مناسب خود در سال 2013 یک جایزه را از ان خود کرده است .

در این سیستم امکان به اشتراک گذاری محتوا توسط موبایل WiDi و و Miracast فراهم است .

MT93111

کاربران می توانند به خوبی با دستگاه های مختلف با این تلویزیون بازی کنند .

یکی دیگر از امکانات خوب آن دستگاه کنترل از راه دور جادویی این سیستم است که به خوبی کنترل دقیق تلویزیون را برعهده دارد .

از قابلیت های دیگر این تلویزیون این است که به راحتی به کیس وصل شده و نقش مانیتور بازی می کند از طرفی برای گشت و گزار در اینترنت نیازی به کیس ندارید کافیست کیبرد و ماوس را بدان وصل کنید و به هر سایتی که دوست دارید از طریق قابلیت هوشمند آن دسترسی داشته باشید

این سیستم دارای دو پورت HDMI و سه پورت USB است که می توانید به راحتی محتوای خود را با آن به اشتراک گذارید .

تکنولوژی IPS که در این تلویزیون به کار رفته به نحوی آن را رقیب تلویزیون های برتر کرده است .

امکان مشاهده رنگ های طبیعی و واقعی در این تلویزوین واقعا به جاست .در نهایت اندازه ضخامت نمایشگر از ویژگی های برتر آن است .

ضخامت این تلویزیون بسیار کم بوده و مورد پسند کاربران است .به طور خلاصه قابلیت هوشمندی سه بعدی و دو بعدی بودن این سیستم از موارد برجسته آن است

برای مشاهده قابلیت سه بعدی این تلویزیون دو عینک با کیفیت نورمال به همراه آن وجود  دارد .کیفیت نمایشگر نیز Full HD  با رزولوشن 1920 x 1080 می باشد .


نظر() جدید ، سه بعدی ، هوشمند ، 3دی ، تلویزیون ، 3D ،

  

پایگاه خبری CNET سرانجام با درج گزارشی اعلام کرد گوگل به صورت رسمی جزئیات این محصول را توضیح داده است.

Google

پس از گمانه‌زنی‌ها و انتشار شایعات فراوان در مورد عینک هوشمند گوگل موسوم به Glass، پایگاه خبری CNET سرانجام با درج گزارشی اعلام کرد که گوگل به صورت رسمی جزییات این محصول را توضیح داده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، عینک هوشمند شرکت اینترنتی گوگل که این روزها صحبت زیادی در مورد آن می‌شود، هم‌اکنون مدل آزمایشی آن ساخته شده و توسط گروه انتخاب‌ شده‌ای از افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد. این عینک پیشرفته و کاربردی قرار است با قیمت 1500 دلار وارد بازار شود.

فریم و پد بینی این عینک با صورت هر یک از کاربران تنظیم می‌شود و به همراه آن دو پد بینی اضافی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا به آسانی بتوانند از آن استفاده کنند.

شیشه‌های این عینک که در اصل نمایشگر هستند، می‌توانند تصاویر را با کیفیت نمایشگرهای 25 اینچی HD از فاصله 8 فوتی به نمایش بگذارند.

همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، تصویربرداری یکی از قابلیت‌های کلیدی این محصول محسوب می‌شود و برای آن دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری 720 پیکسلی در نظر گرفته شده است.

این عینک هوشمند همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد که 12 گیگابایت آن برای کاربران قابل استفاده است و در عین حال کاربر به فضای پردازش ابری گوگل هم برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود دسترسی دارد.

این عینک هوشمند به فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi مجهز شده است و از استاندارد ارتباطی 802?11 B/G برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

گوگل همچنین توضیح داده است که با هر بار شارژ، باتری این عینک هوشمند به کاربران امکان می‌دهد به مدت یک روز از آن استفاده کنند که البته انجام برخی فعالیت‌های انرژی‌بر از جمله ضبط تصاویر ویدیویی می‌تواند از توان باتری بکاهد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید عینک ، عینک گوگل ،

  

معرفی بهترین ویجت‌های اندرویدی

اگر شما کاربر گوشی هوشمند اندرویدی باشید، مطمئناً با مجموعه‌ای از ویجت‌هایی که به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه شما نصب شده‌اند، آشنایی دارید. این ویجت‌ها معمولاً کار راه انداز بوده و نیاز بسیاری از کاربران را سریع برآورده می‌کنند. گوگل ویجت‌ها را در بخش اختصاصی از گوگل پلی برای استفاده کاربران گردآوری کرده است. با این حال همه این ویجت ها ارزش امتحان کردن را ندارند.

از همین رو ما تصمیم داریم با معرفی لیستی از بهترین ویجت‌های اندرویدی، شما را در صرفه جویی زمان کمک کنیم. علاوه بر این، اغلب ویجت هایی که ما برای معرفی انتخاب نموده‌ایم، رایگان می‌باشند. برای آشنایی با این ویجت‌ها، با ما همراه باشید.

1? Minimalistic Text

بر خلاف دیگر ویجت‌های نمایش ساعت یا آب و هوا، Minimalistic Text اطلاعات مورد نظر شما را در ساده‌ترین و سر‌راست‌ترین شکل، نمایش می‌دهد. این ویجت را می‌توان برای نمایش ساعت، تاریخ، باتری و اطلاعات آب‌و‌هوا استفاده و پیکربندی کرد. می‌توان تنظیمات این ویجت را به سلیقه خود تغییر داد. برای داشتن یک Home Screen کاملاً مینیمالیستی و خلاصه، می‌توانید از این ویجت در کنار ویجت Barcode Battery Bar استفاده نمایید.

Minimalistic-Textقیمت: رایگان

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید اندروید ، جدید ، گوشی ، هوشمند ، گجت ، برنامه ، ویجت ،

  

سرویس موسیقی توییتر رسما کار خود را آغاز کرد!

همانطور که مطلع می باشید، چند روز پیش در پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام،  خبری مبنی بر راه اندازی سرویس جدیدی از شبکه اجتماعی توییتر صحبت کردیم. در ادامه این خبر بتازگی شبکه اجتماعی توییتر سرویس موسیقی خود را به نام #موزیک را فعال کرد .

twitter-music (1)

سرویس موزیک با این هدف فعال شد که کار بران این شبکه اجتماعی، بتوانند موسیقی های مورد علاقه خود را هنگام کار با این شبکه اجتمائی گوش دهند و نیز بتوانند به صفحه گروه ها یا خواننده مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و هم زمان موسیقی مورد علاقه خود را با تگ #NowPlaying در شبکه اجتماعی توییتر با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این سرویس که کار خود را از دیروز آغاز کرده است در صفحه music.twitter.com قابل دسترس می باشد .

طبق خبری که در وبلاگ رسمی توییتر منتشر شده ، سرویس موسیقی توییتر از سه منبع مختلف Spotify، iTunes  و Rdio استفاده می کند.

در قدم اول کاربران می توانند قسمت رایگان موسیقی مورد علاقه خود را از آی تیونر بشنوند ، و اگر خواستند آهنگ کامل مورد علاقه خود را گوش کنند ، توییتر شما را به حساب کاربریتان در سرویس موسیقی Spotify و یا Rdio متصل می کند و اجازه می دهد، موسیقی های مورد علاقه خود را کامل گوش کنید .

همزمان در سمت چپ،  صفحه توییتر مربوط به آن خواننده هم برای شما نمایش داده می شود که می توانید آنرا دنبال کنید .

همان طور که پیش از این هم گفته شد کاربران  می توانند ببینند کدام موسیقی از همه محبوب تر می باشد و کدام موسیقی ها در این شبکه به اشتراک گذاشته شده اند، و در قسمتی هم نسبت به سبکی (جاز ، راک …) که شما به موسیقی گوش می دهید، شبکه اجتماعی توییتر به شما آهنگ هایی را پیشنهاد می کند .

در کنار فعال شدن این سرویس،  اپلیکیشن رایگان  موزیک توییتر در فروشگاه نرم افزاری آی تیونز نیز قرار گرفت که می توانید آن را از اینجا دریافت کنید .

در ادامه، به معرفی قسمت های مختلف این اپلیکیشن که پیش از این هم معرفی کرده بودیم می پردازیم .

twitter-music (1)

همان طور که در تب بالای این صفحه می بینید ، این قسمت مربوط به آهنگ های می باشد که کار بران در شبکه اجتماعی توییتر به شتراک گذاشته اند ، و یا هم اکنون در حال گوش دادن به آنها هستند.

twitter-music (2)

این بخش از اپلیکیشن ، همان طور که از اسم آن مشخص است مربوط به آهنگ هایی می باشد که توییتر به شما پیشنهاد  می دهد .

twitter-music (3)

اگر بر روی آواتار مربوط به آهنگ کلیک کنید ، به صفحه خواننده این آهنگ در توییتر راهنمایی می شوید ، که همزمان آهنگ های دیگر این خواننده هم برای شمانمایش داده می شود .

twitter-music (1)

و وقتی به آهنگ محبوب خود گوش می دهید ، می توانید هم زمان این آهنگ را توییت کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید جدید ، آموزش ، شبکه اجتماعی ، موسیقی ، اهنگ ، توییتر ،

  

پر سرعت ترین سرویس دهندگان اینترنت کشور 

اگرچه در حال حاضر کاربران برای دریافت اینترنت چندمگابیتی هم مجاز شده‌اند، اما برخی گلایه‌ها نسبت به سرعت پایین اینترنت ادامه دارد. با این وجود براساس بررسی‌های صورت گرفته برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت به عنوان شرکت‌های برتر و آنهایی که سرعت بیشتر دارند شناخته شده‌اند.

به گزارش 6 سوی علم و به نقل از ایسنا،  براساس بررسی‌های صورت گرفته اسفند‌ماه سال گذشته در ارتباط با اینترنت دو مگابیتی دربازه زمانی یک تا هشت شرکت شاتل، از 8 تا 16 آسیاتک و از 16 تا 24 انتقال داده‌ها (عصر تلکام) به عنوان برترین شرکت‌ها از نظر سرعت شناخته شده‌اند.

23.large

طی ساعات یک تا هشت عصر انتقال داده‌ها (عصر تلکام)، پارس آنلاین، نداگستر صبا و آریانا‌گستر اسپادانا در رده‌های بعدی سرعت قرار دارند.

هم‌چنین در ساعات 8 الی 16 به ترتیب افرانت، شاتل، آریاناگستر اسپادانا، عصر انتقال داده‌ها، نداگستر صبا و ایرانسل دیگر شرکت‌هایی بوده‌اند که سرعت بالایی در ارائه‌ی خدمات داشته‌اند.

در ساعات 16 تا 24 نیز پارس آنلاین، نداگستر صبا، شاتل، آریاناگستر اسپادانا و داده پردازی فن‌آوا رتبه‌های دوم تا ششم سرعت در بخش اینترنت دو مگابیتی را به خود اختصاص داده‌اند.

اینترنت یک مگابیتی

در بخش اینترنت یک مگابیتی شرکت شاتل در دو بازه زمانی یک تا هشت و هشت تا 16 بالاترین سرعت را برای کاربران داشته و در ساعات 16 تا 24 شرکت داده‌پردازی فن‌آوا در رده‌ی اول سرعت قرار گرفته است.

در ساعات یک تا هشت پس از شاتل به ترتیب پارس آنلاین، پیشگامان توسعه ارتباطات، آسیاتک و نداگستر صبا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در بازه زمانی هشت تا 16 نیز به ترتیب آریاناگستر اسپادانا، آسیاتک، شبکه ارتباط شبدیز، ایرانسل، پارس آنلاین، عصر انتقال داده‌ها، نداگستر صبا و ارتباطات مبین‌نت دیگر شرکت‌هایی بوده‌اند که سرعت بالایی برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند.

هم‌چنین طی ساعات 16 تا 24 به ترتیب شرکت‌های شاتل، آسیاتک، پیشگامان توسعه ارتباطات، آریاناگستر اسپادانا، عصر انتقال داده‌ها (عصر تلکام)، پارس آنلاین، نداگستر صبا، شبکه ارتباط شبدیز و پردیس در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

512 کیلوبیت

در ارتباط با اینترنت 512 نیز طی دو بازه زمانی یک تا هشت و هشت تا 16 شرکت آسیا تک و در بازه 16 تا 24 شرکت عصر انتقال داده‌ها بالاترین سرعت را برای کاربران خود به ارمغان آورده‌اند.

در ساعات یک تا هشت عصر انتقال داده‌ها، ایرانسل، پارس آنلاین و شاتل در رده‌های دوم تا پنجم سرعت قرار داشته‌اند.

در بازه زمانی هشت تا 16 نیز به ترتیب آریاناگستر اسپادانا، عصر انتقال داده‌ها، افرانت، داده‌پردازی فن‌آوا، شاتل، ایرانسل، پارس آنلاین، ارتباطات مبین‌نت و نداگستر صبا به عنوان دیگر شرکت‌هایی که اینترنت پرسرعت‌تری در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند، شناخته شدند.

همچنین طی ساعات 16 تا 24 شرکت‌های آسیا‌تک، پارس آنلاین، ایرانسل، شبکه ارتباط شبدیز، داده‌پردازی فن‌آوا، شاتل، پیشگامان توسعه ارتباطات، ارتباطات مبین‌نت و ارتباطات فن‌آوا، دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت پرسرعت در اسفند‌ماه سال گذشته بوده‌اند.

256 کیلوبیت

اما در زمینه‌ اینترنت 256 کیلوبیتی در آخرین ماه سال قبل طی ساعات یک تا هشت پارس آنلاین، از 8 تا 16 عصر انتقال داده‌ها و 16 تا 24 ارتباطات مبین‌نت بالاترین سرعت را داشته‌اند.

براساس اعلام مرکز متما، طی ساعات یک تا هشت در بخش اینترنت 256 شاتل، عصر انتقال داده‌ها و ارتباطات مبین‌نت رده‌های دوم تا چهارم سرعت را داشته‌اند.

در بازه زمانی هشت تا 16 نیز به ترتیب پارس آنلاین، آریاناگستر اسپادانا، شاتل، نداگستر صبا و داده‌پردازی فن‌آوا شرکت‌هایی بوده‌اند که پس از عصر انتقال داده‌ها رتبه‌های بعدی اینترنت پرسرعت را از آن خود کرده‌اند.

طی ساعات 16 تا 24 هم ارتباطات فن‌آوا، شاتل، ایرانسل، عصر انتقال داده‌ها، نداگستر صبا و آریانا گستر اسپادانا به ترتیب رتبه‌های دوم تا هفتم سرعت را از آن خود کرده‌اند.

128 کیلوبیت

در زمینه‌ی اینترنت 128 کیلوبیت نیز طی ساعات یک تا 16 شرکت آسیا تک پرسرعت‌ترین اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار داده و در ساعات 16 تا 24 شرکت عصر انتقال داده‌ها بالاترین سرعت را داشته‌ است.

همچنین طی ساعات یک تا هشت عصر انتقال داده‌ها، ایرانسل، شاتل و مبین‌نت در رده‌های بعدی قرار داشته‌اند.

در ساعات هشت تا 16 نیز به ترتیب ارتباطات مبین‌نت، نداگستر صبا، شاتل، ایرانسل و آریاناگستر صبا در رده‌های دوم به بعد قرار گرفته‌اند.

در بازه زمانی 16 تا 24 نیز شرکت‌های آسیاتک، شبکه ارتباط شبدیز، نداگستر صبا، شاتل و ایرانسل بعد از عصر انتقال داده‌ها دیگر شرکت‌هایی بوده‌اند که پرسرعت‌ترین اینترنت را برای کاربران خود ارائه کرده‌اند.

64 کیلوبیت

اما در بخش اینترنت 64 کیلوبیت هم در تمام ساعات روز شاتل بالاترین سرعت را داشته و در ساعات 8 تا 16 آسیاتک و ایرانسل و در ساعات 16 تا 24 ایرانسل پس از آن در رده های بعدی سرعت قرار گرفته‌اند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید اینترنت ، اینترنت پر سرعت ، سرویس دهندگان اینترنت ، 128 کیلوبایت ، 256کیلوبایت ، 512کیلوبایت ، 1مگابایت ، سرعت خوب ، پارس آنلاین ،

  

نوت‌بوکی برای دانش‌آموزان و دانشجویان از Dell معرفی شد

شرکت Dell به‌تازگی محصول جدیدی را وارد بازار کامپیوترهای شخصی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، این محصول جدید در واقع یک نوت‌بوک جدید با هدف استفاده دانش‌آموزان، دانشجویان و کاربران تجاری طراحی و تولید شده است. نوت بوک Latitude 3330 امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

Latitude 3330

این دستگاه مجهز به نمایشگر 13/3 اینچی است که تصاویر را با وضوح 768 در 1366 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و پردازنده آن می‌تواند به انتخاب و سفارش خریداران یکی از پردازنده‌های شرکت Intel باشد.

حافظه رم این دستگاه می‌تواند بین 2 تا 6 گیگابایت ظرفیت داشته باشد و یکی از سیستم‌عامل‌های ویندوز 7 یا ویندوز 8 روی آن نصب بشوند. حافظه داخلی این نوت‌بوک می‌تواند یک حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایت یا هارد دیسک با ظرفیت 320 گیگابایت باشد. وب کم HD، Wi-Fi، WiDi، پورت‌های VGA ، HDMI و USB 3.0 از دیگر مشخصات آن هستند.

شرکت Dell اعلام کرده است که این نوت بوک جدیدش را از اواخر ماه آوریل و با قیمتی متغیر از 419 دلار به بالا عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید لپ تاپ ، نوت بوک ، ارزان ، قیمت ، دل ، دانش آموز ، دانشجو ، حافظه ، DELL ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

تبلت ، موبایل ، نوت بوک ، لپ تاپ ، جدید ، اپل ، اندروید ، آموزش ، تکنولوژی ، ویندوز ، جالب ، اموزش ، گجت ، گوشی ، ایپد ، ویندوز8 ، ال جی ، ارزان ، ایپاد ، سیستم عامل ، اختراع ، گوگل ، ویندوز7 ، قیمت ، اولترابوک ، ایسوس ، ایفون ، برنامه ، سونی ، دانلود ، اینترنت ، بازی ، ای او اس ، فناوری ، لمسی ، هوشمند ، مایکروسافت ، موزیلا ، مک بوک ، نوکیا ، اپلیکیشن ، اچ پی ، خلاقیت ، سه بعدی ، زیبا ، سرفیس ، خودرو ، رایانه ، تلویزیون ، توشیبا ، اسمارت فون ، آندروید ، ابتکار ، iOS ، Hp ، امنیت ، ایفون5 ، کروم ، مرورگر ، فلش ، گوشی هوشمند ، طراحی ، فایرفاکس ، ویندوز 8 ، کامپیوتر ، عینک ، عینک گوگل ، شبکه اجتماعی ، ضد زلزله ، عکس ، شارژ ، شارژر ، شغل ، گران ، گیگابایت ، ماکروسافت ، نگهداری ، فروش ، نوآوری ، کروم بوک ، ایمیل ، باحال ، اینترنت چمدانی ، ای فون ، ال سی دی ، افزایش سرعت ، آب ، 3دی ، 8 ، آموزش نرم افزار... ، پیشرفته ، تکنولوژی جدید ، خبر داغ ، پیامک ، ترفند ، بهترین ، رایگان ، دوربین ، دانشگاه ، تهران ، راهنمایی ، ژاپن ، زلزله ، سامسونگ ، سبک ، سرعت ، سرعت تایپ ، سرعت خوب ، سرعت رایانه ، سوازندن هوا به جای... ، سوخت ، سیستم عامل مک ، سیستم عامل کروم ، سونی 3 بعدی ، سونی اکسپریا ، سونی سه بعدی ، سی دی ، سیاره ، سید علی خامنه ای ، سیستم ، سای ، زن ، ژن ، سالم ماندن ، سرفیس پرو ، سرقت موبایل ، سرویس دهندگان... ، سرویس های گوگل ، سریع ، سریع کردن سیستم ، سریعتر ، دانشمند ، دوسیم کارت نوکیا ، دی دی او اس ، دیسک ، راحتی ، راه جدید ، راه کار ها ، رم ، رم مموری ، رمز ، روبات ، روتختی ، ریز باتری ، خودکار ، خوش دست ، دات ای ار ، دامنه ، دانش آموز ، دانشجو ، خنده دار ، خوب ، جانم فدای رهبر ، جاوا ، دانلود بازی جدید... ، در آمد عالی ، در حال رانندگی ، درآمد ، درآمد زیاد ، دراپ باکس ، درامد ، درایور ، دل ، دوچرخه جدید ، بوئینگ ، بیماری ، بیماری قلبی ، پارس آنلاین ، پدفون ، پدفون2 ، پر درآمدترین ، پر فروش ، پر قدرت ، پر کاربرد ، پردرآمد ، پره ، پروژکتور ، پرینتر فوری ، پزشکی ، پسورد ، پشه ، پنکه ، پوست ، پول ، پولشویی ، پی دی اف خوان ، ترفند های ویندوز ، ترک برخی عادات غلط ، تسکبار ، تصویر ، تصویری ، تعرفه ، تغییر فرمت فلش ، تغییرات ، تفاوت های ای کیو و... ، تلسکوپ ، تلفن همراه ، پیشبینی بیماری قلبی ، اینترنت پر سرعت ، تبلت خوب ، تبلیغات ، تبلیفات ، تخت خواب ، تخم مرغ ، خرید ، خرید لپ تاپ ، خرید نوت بوک ، خلاف ، جارو برقی هوشمند ، تکنولوژی ان اف سی ، تم ، تم رهبر معظم انقلاب ، تولید آب ، توهین ، توییتر ، جذاب ، جرایم رایانه ای ، جستجو ، جستجو گر ، جستجوگر ، جلوگیری ، جلوگیری از خرابی ، جلوگیری از سرقت... ، جیبی ، جیمیل ، چاپ سه بعدی ، چاپگر ال جی ، چارم ، چوب ، حافظه ، حتما بخونید ، حذف ، حذف درایور ، حرفه ای ، حفاظت از اسمارت فون ، حلقه ازدواج ، حمام ، حمام شیخ بهایی ، حمله اینترنتی ، خارق العاده ، خبر ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش کار با نرم... ، آموزش کامل رایت سی... ، آموزش کم کردن حجم... ، آموزشی ، آموزش افزایش سرعت... ، آموزش بلوتوث اپل ، آموزش خرید لپ تاپ ، آموزش رایانه ، آموزش فارسی کردن... ، آموزش فعال کردن ، اپتیموس ، اپتیموس جی پرو ، اپدیت سالیانه ، اپرا ، اپسون ، آیپد ، آیفون 5 ، اپل جدید ، اشا310 ، اصطلاح ، اضافه کردن تب در... ، اطلاعات ، اختراعات جدید ، ادوبی ، اروپا ، ارور ، اچ تی سی ، احتمال ، احمق ، اپلیکیشن کالری غذا ، اجاق گاز شارژر... ، اجرای خودکار ، ADSL ، apple ، CS2 ، DDoS ، DELL ، Dropbox ، e ، EQ ، game ، ... ، 1 اتفاق ، 1 تجربه ، 1 ترابایت ، 128 کیلوبایت ، 1مگابایت ، 2 تکه ، 2012 ، 22 بهمن ، 256کیلوبایت ، 310 ، 3D ، 512کیلوبایت ، 6 سو ، 7 ، آشا ، HTC ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ