سفارش تبلیغ
صبا ویژن

< 1 2 3 4 >

تبلتMeMo Pad 7 ایسوس رونمایی شد

شرکت ایسوس پیش از این فعالیت های خوبی در عرضه تبلت های هفت اینچی که مناسب اقشار ضعیف ترجامعه نیز هست انجام داده است.

به گزارش 6سوی علم و به نقل از ورد آی تی،  تبلت MeMo Pad Me172V با نام ساده و اختصاری MeMo Pad 7 شناخته می شود. بالاخره بعد از کش مکش های فراوان در اروپا ، بالاخره این تبلت در آمریکا لانچ شد. سایت های فروشگاهی Amazon و GameStop جز اولین سایت های خرده فروشی هستند که تبلت های هفت اینچی از جمله این تبلت را در معرض فروش قرار میدهند.

 asus-memo-pad

قیمت دقیق این تبلت 149?99 دلار تعیین شده است.مدل 16 گیگبایتی این تبلت در سه رنگ مختلف عرضه می شوند که از جمله این رنگ ها میتوانم به خاکستری کلاسیک، سفید شیک و صورتی اشاره کنم. صفحه نمایش ال سی دی و هفت اینچی این تبلت از رزولیشن 1,024 x 600 استفاده میکند.این تبلت 370 گرم وزن دارد و ضخامت آن 11?2 میلیمتر است که 30 گرم سنگینتر و0?7 میلیمتر ضخیم تر از دیگر پلتفرم های High-end شرکت ایسوس است.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت میتوان به حافظه رم یک گیگابایتی ، باتری 4270 mAh دوربین یک مگاپیکسلی جلو، وای فای ، بلوتوث و پورت USB اشاره کرد. ناگفته نماند این تبلت با دقرت پردازش یک گیگاهرتز کلاک شده است.


نظر() تبلت ، جدید ، ایسوس ، قیمت ، عکس ،

  

آموزش و راهنمایی در خرید و نگهداری فلش مموری

 حافظه های فلش این روزها به یکی از اجزای جدایی ناپذیراطلاعات تبدیل شده اند و از این رو نقشی مهم در انتقال اطلاعات برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، حقیقت این است که سرعت بالای این کالای کوچک و کم حجم در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان آن باعث شده است تا کول دیسک ها بسیار پرطرفدار باشند. به همین دلیل است که اکثرکاربران کامپیوتر حداقل یک کول دیسک یا حافظه فلش برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات در اختیار دارند و از سوی دیگر روز به روز شاهد تنوع در مدل و نوع این کالاها در بازار هستیم.

به این موضوع رشد تکنولوژیکی این کالای کوچک، اما با قابلیت را نیز باید اضافه کرد. در هر حال رشد تنوع این کالای پرمخاطب، اگر چه موجب بالا رفتن قدرت انتخاب خریداران شده است، اما موجبات سردرگمی برخی از خریداران این کالا را نیز فراهم آورده است. به همین منظور در این بخش ما ضمن اینکه اشاره ای به نکات مورد توجه هنگام خرید این کالا داریم، نکاتی را که برای نگهداری بهتر از این وسیله محبوب باید مد نظر قرار گیرد به اختصار بیان کرده ایم.

f60dfa8f8852274f51db1a2f1e6e3f81

راهنمای خرید فلش مموری

هنگام خرید حافظه فلش یا کول دیسک باید مجموعه ای از نکات را مدنظر قرار دهید که در این بخش ما به اختصار اشاره ای به آنها داریم:

1: در وهله اول باید مشخص کنید به چه میزان فضا برای نگهداری اطلاعات نیاز دارید و به عبارتی حافظه فلش چند گیگابایتی مورد استفاده شماست؟

این موضوع روی قیمت کالا هم تاثیر دارد. در حال حاضر حافظه های فلش در ظرفیت های گوناگون دو تا 64 گیگابایت و حتی بالاتر در بازار موجودند که می توانید با توجه به نیاز خود از میان ظرفیت های گوناگون یک نمونه مناسب را انتخاب کنید.

2: مورد دیگری که هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی فلش مموری هاست. در حال حاضر اکثرفلش مموری های موجود در بازار از رابط usb 2.0 بهره می برند که البته نسخه های usb 3.0 نیز در بازار موجودند و سرعت بالاتری دارند. پس بنا به بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید از میان نمونه های گوناگون موجود در بازار یک کول دیسک مناسب خریداری کنید.

3: توجه به طراحی و ترکیب بندی حافظه فلش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از حافظه های فلش در حدی کوچک هستند که مدام گم می شوند یا اینکه گروهی دارای درپوشی جداگانه هستند که مدام گم می شوند. سعی کنید بر حسب کاربری خود یک حافظه فلش مناسب انتخاب کنید. همچنین به وزن حافظه فلش نیز توجه داشته باشید.

در مورد طراحی و رنگ و… هم باید بگوییم که اگر علاقه مند به خرید نمونه های فانتزی هستید، نمونه های گوناگونی در بازار موجودند که البته باید سعی شود از میان نمونه های بی نام و نشان این حافظه های فلش خریداری نشوند.

4: مورد بعدی که می تواند موردتوجه قراربگیرد شرکت های سازنده این حافظه ها ووضعیت گارانتی آنها در ایران است. موضوع این است که با توجه به رشد قیمت ها کمتر کسی به بحث گارانتی دار بودن یا نبودن کالاهای اینچنینی اهمیت می دهد. به همین دلیل درگیر مشکلاتی نظیر خرید حافظه های فلش قلابی با ظرفیت های غیرواقعی و…. می شوند.

5. مهم ترین هدف از خرید حافظه فلش دراختیارداشتن فایل های ضروری است، لذا پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پس حافظه فلشی خریداری کنید که از فرمت های مورد نیازتان پشتیبانی کند.

نکاتی برای افزایش طول عمر حافظه فلش

1: برای وصل کردن فلش به کیس از پورت های جلوی کیس استفاده نکنید. اولا این پرت ها از چهار رشته سیم برای اتصال به مادربرد استفاده می کنند و بیشتر اوقات این سیم ها به درستی وصل نشده اند و همچنین از کیفیت پایینی برخوردارند و از نظر ولتاژ و کیفیت مانند پرت های پشت کیس نیستند و در بسیاری از موارد باعث سوختن فلش می شوند.

2: قبل از اتصال حافظه های فلش به تلویزیون، رسیور، سینمای خانوادگی و… دستگاه را خاموش کرده و سپس این حافظه فلش را به دستگاه وصل کنید.

3: از اتصال دائمی فلش به سیستم خودداری کنید و بعد از اتمام کار انرا جدا کنید.

4: درصورت نمایش پیغام هنگام Safely to Remove کردن مطمئن شوید که هیچ فایلی روی حافظه باز نیست و تمامی برنامه ها و فایل هایی که از روی فلش اجرا شده اند بسته است.

5: از وارد آوردن ضربه و فشار به فلش های خود خودداری کنید. همچنین فلش خود را در معرض گرما قرار ندهید.

6: درصورتی که هنگام کار با فلش، متوجه داغ شدن بیش از اندازه آن می شوید، پاور سیستم خود را چک کنید.

7: درصورت ویروسی شدن فلش و Write Protect شدن آن با استفاده از برنامه های ریکاوری آن را پاکسازی کنید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید لپ تاپ ، نوت بوک ، آموزش ، اولترابوک ، نگهداری ، فلش مموری ، کول دیسک ، افزایش طول عمر فلش ،

  

دانلود کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز7

کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز7 که جلد دوم آچار فرانسه ویندوز 7 میباشد. در این نسخه علاوه بر راه های تعمیر و عیب یابی به ویژگی‌ها و نکاتی از ویندوز 7 پرداخته شده است که در کتاب‌ها و سایت‌های فارسی‌زبان کمتر به آن‌ها پرداخته شده یا اصلا پرداخته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله کامپیوتر، همچنین زبان این کتاب فارسی بوده و تعداد صفحات این کتاب 414 صفحه است و فرمت آن PDF می باشد که با استفاده از نرم افزارهای پی دی اف خوان مانند Foxit Reader در کامپیوتر قابل مشاهده می باشد .

 tarfandwin7

عناوین فصل های این کتاب همراه با تعدادی از محتویات هر فصل شامل:

نصب و انتقال:

- انتقال ویندوز 7 نصب شده از رایانه فعلی به یک رایانه دیگر
- نصب کردن ویندوز 7 بر روی رایانه های دارای کمتر از 512 مگابایت رم
- نصب ویندوز XP پس از ویندوز 7
- نصب اوبونتو پس از ویندوز 7
- استفاده از ویژگی Disk Mirroring به منظور پشتیبان گیری فوری در ویندوز 7
- پشتیبان‌گیری و بازیابی تنظیمات اینترنت بی سیم در ویندوز 7
- ذخیره و استفاده مجدد از آپدیت‌های ویندوز 7
- برطرف کردن اشکالات ویندوز 7 با استفاده از Microsoft Fix it Center
- نصب و استفاده از XP Mode بدون نیاز به پشتیبانی CPU از Hardware Virtualization و نصب هیچ  نرم‌افزار اضافه
- بازی‌های DOS مورد علاقه‌تان را در ویندوز 7 راه‌اندازی کنید

خطاهای متداول:

- برطرف کردن خطای Windows Explorer Has Stopped Working در ویندوز 7
- برطرف کردن مشکل ناپدید شدن نوار زبان در ویندوز 7
- برطرف کردن مشکلات متداول در Windows Media Player
و…

منبع:برسام

دانلود کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز7


اولین دیدگاه را شما بگذارید دانلود ، آموزش ، ویندوز7 ، ترفند ، ترفند های ویندوز ،

  

دلایل سرد شدن تدریجی کاربران اینترنت به فیس بوک

طبق گفته موسسه تحقیقاتی از 61 درصد از کاربرانی که مدتی از فیس بوک کناره گیری کردند خواسته شده با واژگان خود علت این کناره گیری را شرح دهند و آنها دلایل متعددی را عنوان کردند.

چه بخواهیم قبول کنیم و چه بخواهیم چشمانمان را ببندیم، فیس بوک همچنان در کل دنیا خبرساز است. این شبکه اجتماعی البته نه تنها میان کاربران بلکه میان جامعه شناسان و موسسات آماری نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و در تلاش هستند با استفاده از فیس بوک الگوهای پیچیده روابط انسانی در دنیای واقعی را رمزگشایی کنند.

به تازگی هم کاهش کاربران فیس بوک به محل بحثی برای موسسات تحقیقاتی تبدیل شده تا دلایل سرد شدن تدریجی اعضای این شبکه اجتماعی مشخص شود. در همین رابطه موسسه تحقیقاتی «پیو» (Pew) با انتشار آماری، از کاهش گرایش کاربران اینترنت به فیس بوک خبر داده و دلایل افزایش بسته شدن حساب های کاربری در این شبکه اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است.

facebook-front_1796837b (1)

طبق گفته این موسسه تحقیقاتی از 61 درصد از کاربرانی که مدتی از فیس بوک کناره گیری کردند خواسته شده با واژگان خود علت این کناره گیری را شرح دهند و آنها دلایل متعددی را عنوان کردند. بیشتر این افراد (21 درصد) گفتند که «کناره گیریشان از فیس بوک» به دلیل مشغله زیادشان یا نداشتن زمان کافی برای اختصاص دادن به این سایت بوده است. بخشی از آمارهای خواندنی این موسسه تحقیقاتی را در ادامه می خوانید.

دلایل کناره گیری

طبق گفته 21 درصد از کاربران فیس بوک، کناره گیریشان به دلیل مشغله زیادشان یا نداشتن زمان کافی برای اختصاص دادن به این سایت بوده است. عده ای نیز دلیل این اقدام را بی علاقگی خود به سایت (10 درصد)، عدم جذابیت محتوای سایت (10 درصد)، شایعه پراکنی های بیش از حد دوستانشان (9 درصد)، یا نگرانی از اتلاف وقت و نیاز به مدتی استراحت (8 درصد) عنوان کردند.

چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟

با توجه به اینکه بازدیدکنندگان ایرانی سایت فیس بودک از فیلترشکن استفاده می کنند و IP های آنها مشخص نمی شود، در سایت ها نمی توان آمار دقیقی از بازدیدکنندگان روزانه ایرانی آن به دست آورد. هر موسسه آمار متفاوتی از تعداد کاربران ارائه می کند.

به عنوان مثال بر اساس آ»اری که پایگاه World Internet Stats منتشر کرده، جمعیت کاربران فیس بوک در خاورمیانه در حدود 23 میلیون نفر اعلام شده است که کاربران ایرانی 46 درصد آن را تشکیل می دهند. بنابراین طبق آمار این سایت کاربران ایرانی رقمی در حدود 11 میلیون نفر می شود.

با وجود آمارهای فوق، برخی کارشناسان و مسئولان تعداد کاربران ایرانی فیس بوک را بسیار بالاتر از این مقدار می دانند. به عنوان مثال چند ماه پیش پلیس فتا در یک کارگاه آموزشی آمار دیگر و قابل توجهی از میزان کاربران فیس بوک اعلام کرد. کارشناسان پلیس فتا اعلام کرده بودند بالغ بر 85 درصد کاربران ایرانی در اینترنت عضو شبکه های اجتماعی هستند اما با این وجود کمتر از 30 درصد محتوای مفید در این شبکه تولید و منتشر می شود.»

با توجه به اینکه در آخرین آمارها اعلام شده بود در ایران 36 میلیون نفر کاربر اینترنت داریم و رقم 85 درصد را مبنا قرار دهیم؛ به این نتیجه خواهیم رسید که حدود 30 میلیون نفر در ایران عضو شبکه های اجتماعی هستند.

فیس بوک چقدر اهمیت دارد؟

59 درصد از کاربران فیس بوک می گویند که اهمیت این شبکه اجتماعی برایشان به نسبت سال گذشته تغییری نکرده است و 53 درصد از کاربران کنونی ادعا می کنند مدت زمانی که به این سایت اختصاص می دهند نیز به نسبت سال گذشته تغییری نکرده است.

28 درصد از کاربران فیس بوک می گویند که اهمیت این سایت برایشان به نسبت سال گذشته کمتر شده است و 34 درصد از کاربران کنونی نیز ادعا می کنند زمانی که به این سایت اختصاص می دهند به نسبت سال گذشته کاهش یافته است.

12 درصد از کاربران فیس بوک می گویند اهمیت این شبکه اجتماعی برایشان به نسبت سال گذشته افزایش یافته است و 13 درصد از کاربران کنونی ادعا می کنند زمانی که به این سایت اختصاص می دهند به نسبت سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش اهمیت این سایت و زمان اختصاص به آن در زنان به نسبت مردان بیشتر گزارش شده است. حدود 16 درصد از کاربران زن و 7 درصد از کاربران مرد ادعا می کنند که اهمیت این سایت برایشان به نسبت سال گذشته افزایش یافته است و 16 درصد از کاربران زن و 9 درصد از کاربران مرد می گوینند که اکنون زمان بیشتری را به نسبت سال گذشته به این سایت اختصاص می دهند از سوی دیگر، حدود 42 درصد از کاربران 18 تا 29 ساله و 34 درصد از کاربران 30 تا 40 ساله فیس بوک می گویند مدت زمانی که به طور روزانه به این سایت اختصاص می دهند. به نسبت سال گذشته کاهش یافته است. این دو آمار به طور چشمگیری به نسبت 23 درصد از کاربران 50 سال به بالا که کاهش استفاده از این سایت را طی مدت زمان مشابه گزارش کرده اند بیشتر است.

روزانه حداقل 850 هزار نفر

سایت فیس بوک از سال 2004 راه اندازی شد و طبق آخرین آمار بیش از یک میلیارد نفر عضو دارد. فیس بوک اما چه زمانی پایش به ایران باز شد و کاربران اینترنتی به سوی این شبکه اجتماعی جدید روی آوردند؟ سال 1387 را شاید بتوان آغاز روند فراگیری فیس بوک دانست، دقیقا در دورانی که دیگر شبکه مجازی پربازدیدکننده آن دوران یعنی یاهو 360، کم کم از محبوبیتش کاسته می شد و حتی مدتی بعد تعطیلی را به حضور ترجیح داد. طبق آخرین آمار سایت alexa پربیننده ترین سایت ایرانی در حال حاضر سایت بلاگفا است با بازدید روزانه در حدود 200 هزار نفر.

در میان سایت های خبری هم سایت خبری تابناک با حدود روزانه 100 هزار بازدیدکننده از جمله سایت های پربازدیدکننده در ایران هستند. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان ایرانی سایت فیس بوک از فیلترشکن استفاده می کنند و IP های آنها مشخص نمی شود، در سایت ها نمی توان آمار دقیقی از بازدیدکنندگان روزانه ایرانی آن به دست آورد.

با این وجود اگر آمار 17 میلیونی را مبنای محاسبه کار خود قرار دهیم و تخمین بزنیم فقط پنج درصد از این تعداد عضو فیس بوک به صورت روزانه از آن بازدید می کنند، به آمار 850 هزار نفر در روز خواهیم رسید. آماری که به ما می گوید فیس بوک پربازدیدکننده ترین سایت ایرانی ها است.

ثبت 11 هزار وبلاگ فارسی

تحلیلی بر وبلاگ های ثبت شده در بانک ساماندهی تارنماهای ایرانی نشان می دهد که از میان تعداد 11 هزار و 9 وبلاگ به ثبت رسیده تعداد 10 هزار و 797 وبلاگ ایرانی و 192 وبلاگ خارجی هستند و سرویس دهنده بلاگفا با رکورد 44 درصد، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

در همین حال بررسی صورت گرفته از تارنماهای ثبت شده در بانک اطلاعاتی ساماندهی نشان می دهد که بیشترین رکورد به ثبت رسیده از سایت های ایرانی مربوط به استان تهران با 16 هزار و 359 تارنما، اصفهان با سه هزار و 772 تارنما و خراسان رضوی با سه هزار و 553 تارنما است. کمترین رکوردهای ثبت شده هم برای استان های کهگیلویه و بویراحمد با 178 تارنما، ایلام 141 تارنما و البرز 63 تارنما است.

منبع: آفتاب


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ویدئوی جدید “سای” رکورد یوتیوب را شکست!!

خواننده کره‌ای که با آهنگ “گانگنام استایل” به شهرت باورنکردنی رسید با ترانه جدیدش باز هم توانست رکورد یوتیوب را بشکند.

th (4)به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، ترانه جدید این خواننده کره‌ای با نام “جنتلمن” در فاصله یک روز پس از انتشار حدود 60 میلیون بازدیدکننده در سایت یوتیوب داشت.

با این حجم بازدید ویدئوی جدید “سای” توانست تمامی رکوردهای پیشین برای بازدید از یک ویدئو در 24 ساعت را بشکند. این ویدئوی جدید برای اولین بار در جریان یک کنسرت در کره جنوبی رونمایی شد و این در حالی بود که با توجه به ویدئوی قبلی “سای” بسیاری از مردم در سراسر جهان منتظر دیدن و شنیدن ویدئو و ترانه جدید وی بودند.

ویدئوی پیشین “سای” تا کنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون بازدیدکننده در سایت یوتیوب داشته است و از این نظر تاکنون هیچ ویدئوی دیگری در جهان نتوانسته چنین حجمی از بازدیدکننده را به خود جذب کند. به گزارش یاهو نیوز، سای در ویدئوی جدید خود بیشتر تلاش کرده است تا از لغات انگلیسی استفاده کند و این در حالی است که گفته می‌شود این ویدئو در مقایسه با ویدئوی پیشین کار ضعیف‌تری به شمار می‌رود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید سای ، اهنگ جدید ، موزیک ویدئو ،

  

سیستم عامل موبایلی مزیلا فایرفاکس تابستان میاید!!

سیستم‌عامل موبایلی موزیلا که برای گوشی‌های هوشمند معمولی طراحی شده تابستان امسال وارد کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتغال و اسپانیا می‌شود

20130226_Mozilla_CEO_Gary_Kovacs_001_610x357  به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، ”گری کواکس”(Gary Kovacs) مدیرعامل شرکت فایرفاکس طی سخنرانی خود در کنفرانس All Things D توضیح داد که سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس تابستان امسال وارد پنج کشور می‌شود.

 کواکس که اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود به‌زودی از پست مدیرعاملی خود کناره‌گیری می‌کند، خاطرنشان کرد که این سیستم‌عامل جدید که برای گوشی‌های هوشمند معمولی طراحی شده تابستان امسال وارد کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتغال و اسپانیا می‌شود.

شرکت موزیلا این روزها تلاش می‌کند در خارج از مرزهای آمریکا کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و هم‌اکنون قصد دارد این کار را به کمک سیستم‌عامل موبایلی خود مخصوص گوشی‌های هوشمند معمولی انجام دهد.

کواکس بر این باور است که عرضه نسخه 1?0 با نخستین گوشی هوشمند در این پنج کشور آغاز کار محسوب می‌شود. وی توضیح داد که شرکتش تلاش فراوانی می‌کند تا با سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس بازار جهانی را در دست بگیرد.

شرکت موزیلا خبر تولید سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند را برای نخستین بار در کنگره جهانی تلفن‌همراه که اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، منتشر کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید موبایل ، اندروید ، جدید ، سیستم عامل ، فایرفاکس ، موزیلا ،

  

جستجوگر مایکروسافت پنج برابر از گوگل ناامن‌تر است

رآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌دهد بینگ، موتور جستجوگر مایکروسافت، 5 برابر بیشتر از گوگل کاربران را به سمت وب‌سایت‌های آلوده به بدافزار‌ها هدایت می‌کند.

بنا بر گزارشی که شرکت اِی وی تست (AV-Test)، یکی از تست کننده‌های آنتی ویروس در آلمان منتشر کرده است موتورهای جستجوگر معروف علیرغم همه تلاش‌هایشان برای دور نگه داشتن کاربران از بدافزار‌ها باز هم گاهی آن‌ها را به سمت وب‌سایت‌های آلوده هدایت می‌کنند.

20130415_64085100این شرکت طی مطالعه‌ای که از آگوست 2011 تا فوریه 2013 به طول انجامیده، حدود 40 میلیون وب‌سایت را که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر به آن‌ها اشاره شده است، بررسی کرده است. از این تعداد حدود 20 میلیون وب‌سایت در نتایج جستجوگرهای گوگل و بینگ فهرست شده بود و بقیه نیز در قالب نتایج جستجوگرهای دیگری مثل یاندیکس، بلِکو، فارو، تئوما و بیدو به دست آمده بود.

شرکت ‌ای وی تست با انجام این مطالعه دریافت که عملکرد جستجوگر گوگل از لحاظ نمایش نتایج ایمن بیش از سایر جستجوگرهاست، موتور جستجوگر بینگ که متعلق به شرکت مایکروسافت است، نیز در این رده بندی در جایگاه دوم قرار گرفته است اما گفته شده 5 برابر بیشتر از گوگل کاربران را به سمت وب‌سایت‌های آلوده به بدافزار می‌کشاند. جستجوگر روسی یاندیکس از این نظر در وضعیت بدتری قرار داد و بنا بر یافته‌های شرکت‌ای وی تست 10 برابر بیشتر از گوگل کاربران را به سمت وب‌سایت‌های آلوده می‌کشاند.

شرکت ‌ای وی تست در گزارش خود تصریح کرده است که وب‌سایت‌های آلوده عمدتاً از بدافزارهایی استفاده می‌کنند که از ضعف‌ها و رخنه‌های امنیتی نرم افزارهای کاربران سوءاستفاده می‌کنند. این ضعف‌ها ممکن است شامل مرورگرهای به روز نشده، افزونه‌های قدیمی و یا نرم افزارهای پی دی اف خوان قدیمی باشد.

 منبع: سریر سرویس


اولین دیدگاه را شما بگذارید گوگل ، امنیت ، مایکروسافت ، جستجو گر ، بازدید ، امار بازدید ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

تبلت ، موبایل ، نوت بوک ، لپ تاپ ، جدید ، اپل ، اندروید ، آموزش ، تکنولوژی ، ویندوز ، جالب ، اموزش ، گجت ، گوشی ، ایپد ، ویندوز8 ، ال جی ، ارزان ، ایپاد ، سیستم عامل ، اختراع ، گوگل ، ویندوز7 ، قیمت ، اولترابوک ، ایسوس ، ایفون ، برنامه ، سونی ، دانلود ، اینترنت ، بازی ، ای او اس ، فناوری ، لمسی ، هوشمند ، مایکروسافت ، موزیلا ، مک بوک ، نوکیا ، اپلیکیشن ، اچ پی ، خلاقیت ، سه بعدی ، زیبا ، سرفیس ، خودرو ، رایانه ، تلویزیون ، توشیبا ، اسمارت فون ، آندروید ، ابتکار ، iOS ، Hp ، امنیت ، ایفون5 ، کروم ، مرورگر ، فلش ، گوشی هوشمند ، طراحی ، فایرفاکس ، ویندوز 8 ، کامپیوتر ، عینک ، عینک گوگل ، شبکه اجتماعی ، ضد زلزله ، عکس ، شارژ ، شارژر ، شغل ، گران ، گیگابایت ، ماکروسافت ، نگهداری ، فروش ، نوآوری ، کروم بوک ، ایمیل ، باحال ، اینترنت چمدانی ، ای فون ، ال سی دی ، افزایش سرعت ، آب ، 3دی ، 8 ، آموزش نرم افزار... ، پیشرفته ، تکنولوژی جدید ، خبر داغ ، پیامک ، ترفند ، بهترین ، رایگان ، دوربین ، دانشگاه ، تهران ، راهنمایی ، ژاپن ، زلزله ، سامسونگ ، سبک ، سرعت ، سرعت تایپ ، سرعت خوب ، سرعت رایانه ، سوازندن هوا به جای... ، سوخت ، سیستم عامل مک ، سیستم عامل کروم ، سونی 3 بعدی ، سونی اکسپریا ، سونی سه بعدی ، سی دی ، سیاره ، سید علی خامنه ای ، سیستم ، سای ، زن ، ژن ، سالم ماندن ، سرفیس پرو ، سرقت موبایل ، سرویس دهندگان... ، سرویس های گوگل ، سریع ، سریع کردن سیستم ، سریعتر ، دانشمند ، دوسیم کارت نوکیا ، دی دی او اس ، دیسک ، راحتی ، راه جدید ، راه کار ها ، رم ، رم مموری ، رمز ، روبات ، روتختی ، ریز باتری ، خودکار ، خوش دست ، دات ای ار ، دامنه ، دانش آموز ، دانشجو ، خنده دار ، خوب ، جانم فدای رهبر ، جاوا ، دانلود بازی جدید... ، در آمد عالی ، در حال رانندگی ، درآمد ، درآمد زیاد ، دراپ باکس ، درامد ، درایور ، دل ، دوچرخه جدید ، بوئینگ ، بیماری ، بیماری قلبی ، پارس آنلاین ، پدفون ، پدفون2 ، پر درآمدترین ، پر فروش ، پر قدرت ، پر کاربرد ، پردرآمد ، پره ، پروژکتور ، پرینتر فوری ، پزشکی ، پسورد ، پشه ، پنکه ، پوست ، پول ، پولشویی ، پی دی اف خوان ، ترفند های ویندوز ، ترک برخی عادات غلط ، تسکبار ، تصویر ، تصویری ، تعرفه ، تغییر فرمت فلش ، تغییرات ، تفاوت های ای کیو و... ، تلسکوپ ، تلفن همراه ، پیشبینی بیماری قلبی ، اینترنت پر سرعت ، تبلت خوب ، تبلیغات ، تبلیفات ، تخت خواب ، تخم مرغ ، خرید ، خرید لپ تاپ ، خرید نوت بوک ، خلاف ، جارو برقی هوشمند ، تکنولوژی ان اف سی ، تم ، تم رهبر معظم انقلاب ، تولید آب ، توهین ، توییتر ، جذاب ، جرایم رایانه ای ، جستجو ، جستجو گر ، جستجوگر ، جلوگیری ، جلوگیری از خرابی ، جلوگیری از سرقت... ، جیبی ، جیمیل ، چاپ سه بعدی ، چاپگر ال جی ، چارم ، چوب ، حافظه ، حتما بخونید ، حذف ، حذف درایور ، حرفه ای ، حفاظت از اسمارت فون ، حلقه ازدواج ، حمام ، حمام شیخ بهایی ، حمله اینترنتی ، خارق العاده ، خبر ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش کار با نرم... ، آموزش کامل رایت سی... ، آموزش کم کردن حجم... ، آموزشی ، آموزش افزایش سرعت... ، آموزش بلوتوث اپل ، آموزش خرید لپ تاپ ، آموزش رایانه ، آموزش فارسی کردن... ، آموزش فعال کردن ، اپتیموس ، اپتیموس جی پرو ، اپدیت سالیانه ، اپرا ، اپسون ، آیپد ، آیفون 5 ، اپل جدید ، اشا310 ، اصطلاح ، اضافه کردن تب در... ، اطلاعات ، اختراعات جدید ، ادوبی ، اروپا ، ارور ، اچ تی سی ، احتمال ، احمق ، اپلیکیشن کالری غذا ، اجاق گاز شارژر... ، اجرای خودکار ، ADSL ، apple ، CS2 ، DDoS ، DELL ، Dropbox ، e ، EQ ، game ، ... ، 1 اتفاق ، 1 تجربه ، 1 ترابایت ، 128 کیلوبایت ، 1مگابایت ، 2 تکه ، 2012 ، 22 بهمن ، 256کیلوبایت ، 310 ، 3D ، 512کیلوبایت ، 6 سو ، 7 ، آشا ، HTC ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ