سفارش تبلیغ
صبا ویژن

< 1 2 3 4 >

 

چطور ظاهر ویندوز 8 را کاملا شبیه به ویندوز 7 یا XP یا Vista کنیم؟

ویندوز 8 پیشرفت های بسیاری داشته اما تقریبا تمام کاربران آن از ظاهر ساده ی آن که مانند ویندوز 7 شیشه ای (aero) نیست راضی نیستند. حتی خیلی ها دوباره به منوی استارت نیاز دارند و بسیاری از ویژگی های ویندوز 7 یا شاید هم XP یا حتی Vista را به ویندوز 8 ترجیح می دهند. نرم افزارهایی که امروز معرفی می کنم ظاهر ویندوز 7 یا XP یا vista را به ویندوز 8 شما باز می گردانند!

 

در گذشته نرم افزاری معرفی کردم که ویندوز 7 و XP شما را کاملا شبیه به ویندوز 8 می کرد و حتی صفحه ی استارت و آن موازییک ها (tiles) ها رو هم به ویندوز اضافه می کرد و در واقع ویندوز شما کاملا شبیه به ویندوز 8 می شد (این مطلب رو از اینجا می تونید نگاه کنید) اما نرم افزارهایی که در اینجا معرفی می کنم برعکس این کار را انجام می دهند یعنی ظاهر ویندوز 7 و یا XP را به ویندوز 8 شما برمی گردانند و ویندوز 8 شما کاملا تغییر می کند!

اولین نرم افزار برای تغییر ظاهر ویندوز 8 به ویندوز 7 است:

win7 چطور ظاهر ویندوز 8 را کاملا شبیه به ویندوز 7 یا XP یا Vista کنیم؟

دانلود از سایت سازنده

این نرم افزار برای تغییر ظاهر ویندوز 8 به ویندوز Vista است:

vista8 چطور ظاهر ویندوز 8 را کاملا شبیه به ویندوز 7 یا XP یا Vista کنیم؟دانلود از سایت سازنده

و این نرم افزار هم برای تغییر ظاهر ویندوز 8 به ویندوز XP است (البته زیاد هم شبیه به ویندوز XP نیست):

xp8 چطور ظاهر ویندوز 8 را کاملا شبیه به ویندوز 7 یا XP یا Vista کنیم؟دانلود از سایت سازنده

البته این سایت تم (بهتر است بگوییم Skinpack) های بسیار زیادی دارد و این Skinpack هایی که من معرفی کردم تنها بخش کوچکی از این سایت بودند. در این مطلب من این سایت را کامل تر و بهتر معرفی کرده ام


اولین دیدگاه را شما بگذارید ویندوز 8 ، دانلود ، سیستم عامل ، آموزش ، برنامه ، ویندوز 7 ،

  

چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در سایتی عضو شده اید ولی زیاد از آن سایت راضی نبودید یا دیگر از آن استفاده نمی کنید و می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید. اما چطور اینکار را بکنیم؟ خوب اگر سایت مورد نظر شما خارجی است احتمالا با روشی که در ادامه آموزش داده ام می توانید آن را حذف کنید.

 

شاید بگید از اون جایی که روش حذف کردن حساب کاربری در سایت های مختلف، متفاوت است نمی توان تمام روش ها رو یک جا آموزش داد اما خوب حالا می بینیم که می توان تمام روش ها رو یک جا آموزش داد! در واقع اون یک جا همون AccountKiller هست. سایت AccountKiller رو می توان یک مجموعه ی بزرگ از شبکه های اجتماعی (مثل فیس بوک) و سرویس های ایمیل (مثل یاهو و جیمیل) و فضاهای مجازی (مثل Box و Drive) نامید که برای هر کدوم از این سایت ها یک روش برای حذف کردن حساب کاربری از آن را بیان کرده (شاید هم دو روش! شاید هم بیشتر!!)

کار خیلی ساده است سایت AccountKiller رو باز کنید و بعد ببینید سایت مورد نظرتون رو پیدا می کنید؟ اگه نیست All sites رو از اون بالا انتخاب کنید تا با یک لیست خیلی طولانی روبرو بشید که به ترتیب حروف الفبا مرتب شده بعد شما باید بگردید سایتتون رو پیدا کنید (واضحه که از کادر جستجو هم می توانید استفاده کنید)

مثلا من دنبال سایت Box می گردم خوب مثل اینکه توی صفحه ی اصلی نیست

fenjon00525 چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

ولی توی لیست کاملش (all sites) هست

fenjon00527 چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

انتخابش می کنم یه همچین صفحه ای باز می شه که گفته باید چکار کنیم. متاسفانه انگلیسی هسته! شما تلاشتون رو بکنید اگر متوجه نشدید چی گفته همین جا نظر بدید و لینک رو به من بدید من بهتون می گم icon smile چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

fenjon00528 چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

البته یک مشکلی هم وجود دارد! اگر رنگ سایتی که می خواهید انتخاب کنید خاکستری باشد فقط با یک سری روش های خاص می توانید حساب رو حذف کنید یا اینکه باید شرایط خاصی داشته باشید و اگر هم سیاه بود یعنی نمی توانید حسابتون رو حذف کنید البته باز هم نگاهی به صفحه ی مربوط به اون سایت بندازید چون نکته هایی رو می گه که مفید هستند.

بذارید یک نکته رو هم همین جا بهتون بگم. همیشه سعی کنید که در سایت ها از حساب گوگل یا فیس بوک یا توییتر یا سرویس هایی دیگری که هست استفاده کنید و هیچ وقت به صورت مستقیم در یک سایت عضو نشوید چرا؟ چون اگر به صورت مستقیم عضو بشوید ممکنه اون سایت به شما امکان حذف کردن حساب کاربری رو ندهد اما اگر از حساب گوگل یا فیس بوک یا امثالهم استفاده کنید می توانید خیلی راحت از طریق همین سرویس ها عضویتتون رو لغو کنید! برای مثال اگر از حساب گوگل استفاده کردید کافیه به این لینک بروید و در اونجا گزینه ی revoke access را در مقابل هر سایتی که می خواهید عضویت را در آن لغو کنید انتخاب کنید:

fenjon00706 چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

در سایت Account killer در صفحه ی مربوط به هر سایتی گفته که اگر از حساب های کاربری زیر برای عضویت استفاده کردید می توانید راحت عضویت رو لغو کنید کافی است انتخاب کنید که از طریق کدام حساب کاربری تون عضو شدید.

fenjon00707 چطور حساب کاربری خود را در سایت های مختلف حذف کنیم؟

امیدوارم که تونسته باشید حساب کاربری مورد نظرتون رو حذف کنید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید حذف ، اکانت ، اموزشی ،

  

 

charm-bar

غیر فعال کردن حساسیت چارم بار به ماوس(ویندوز 8)

چارم بار که یکی از امکانات جدید مایکروسافت در ویندوز هشت می باشد این امکان را به شما می دهد تا دسترسی سریعتری به ابزار ها و لوازم ویندوز داشته باشید.اما همیشه عناصر استفاده شده در سیستم عامل ها مقبول همه کس نیست و نارضایتی هایی را برای بعضی افراد به دنبال خواهد داشت.این نارضایتی زمانی مهم جلوه می کند که شما می خواهید از نرم افزاری استفاده کنید که ابزار ها و کلید های اصلی آن در سمت راست ویندوز قرار گرفته  مانند نرم افزار طراحی کورل،هر زمان که می خواهید از ابزاری استفاده کنید باز شدن چارم بار ممکن است شما را آزار دهد.پس برای جلوگیری از این کار کافی است تغییراتی کوچک در رجیستری ایجاد کنید.

رجیستری را باز کنید.(RUN  را اجرا کرده و کلمه ی REGEDIT  را در آن بنویسید).

به آدرس زیر بروید.

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ImmersiveShell

 

charm bar غیر فعال کردن حساسیت چارم بار به ماوس(ویندوز 8)

یک  NEW KEY بسازید و نام آن را به EdgeUI را تغییر دهید.حالا درون پوشه ی EdgeUI یک DWORD بسازید و نام آن را DisableCharmsHint بگذارید.بر روی DisableCharmsHint دوبار کلیک کرده و مقدار آن را 1 تعیین کنید.حالا از رجیستری خارج شوید و موس را به گوشه ی بالا یا پایین سمت راست صفحه ببرید می بینید که چارم بار دیگر اجرا نمی شود.شما با این کار حساسیت چارم بار به ماوس را غیر فعال کرده اید و در صورت نیاز به چارم بار کافی است تا کلید های ترکیبی ویندوز+C را گرفته تا اجرا شود.اگر دوباره خواستید چارم بار را با موس فعال کنید می توانید کلید ساخته شده در رجیستری را پاک کرده و یا مقدار آن را از 1 به 0 تغییر دهید.

windows 8 charms bar skin 8352 129 غیر فعال کردن حساسیت چارم بار به ماوس(ویندوز 8)



اولین دیدگاه را شما بگذارید جالب ، آموزش ، ویندوز8 ، چارم ، موس ،

  

 

آموزش رفع مشکل مسدود شدن سایت های ایرانی توسط Nod32 برای همیشه

آموزش رفع مشکل مسدود شدن سایت های ایرانی توسط Nod32 برای همیشه

یکی از مشکلات کاربران با آنتی ویروس Nod32 در کنار مشکلات آپدیت آن، مشکل مسدود (بلاک) شدن سایت های ایرانی توسط این آنتی ویروس است. این مشکل که به دلیل قرار دادن آپدیت های Nod32 توسط این سایت ها می باشد با یک ترفند بسیار ساده قابل حل است؛ آن هم برای همیشه

 

راه حلی که سایت های مختلف برای این مشکل ارائه می کنند این است که مراحل زیر را پیش بروید و بعد باید تک تک سایت ها را وارد لیستی که نمایش داده می شود بکنید تا این مشکل حل شود اما تعداد این سایت ها بسیار زیاد است و انجام این مراحل برای هر کدام از سایت ها وقت گیر است؛ اما با ترفند زیر دیگر برای همیشه از شر این مشکل خلاص خواهید شد! با ترفند زیر آنتی ویروس Nod32 دیگر هیچ سایتی را مسدود نمی کند.

اگر تا به حال ندیده اید که سایتی توسط این آنتی ویروس مسدود شده باشد (که خیلی عجیب است!) باید بدانید که بسیاری از سایت های دانلود نرم افزار و بازی که آپدیت های Nod32 را هم به رایگان قرار می دهند توسط این آنتی ویروس مسدود شده اند. مثلا سایت nnvv.org ؛ زمانی که شما این سایت را باز می کنید با پیام زیر مواجه می شوید.

fenjon00730 آموزش رفع مشکل مسدود شدن سایت های ایرانی توسط Nod32 برای همیشه

این پیغام همان پیغام مسدود شدن سایت هاست که ما الآن می خواهیم از شر آن برای همیشه خلاص شویم. برای اینکار:

1) آنتی ویروس را اجرا کنید.

2) از منوی سمت چپ گزینه ی Setup را انتخاب کنید و بعد گزینه ی Enter advanced setup را انتخاب کنید.

3) در پنجره ی باز شده به مسیر زیر بروید:

Web and email/Web access and antiphishing protection/URL address management

4) دقت کنید که تیک گزینه ی List Active خورده باشد.

5) گزینه ی Add را انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده بنویسید *.* و OK کنید.

6) مجددا OK کنید.

به عکس زیر نگاه کنید:

fenjon00717 آموزش رفع مشکل مسدود شدن سایت های ایرانی توسط Nod32 برای همیشه

منبع سایت فنجون


اولین دیدگاه را شما بگذارید آموزش ، مشکل سایت ، نود32 ، انتی ویروس ،

  

 

14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

همانطور که میدانید با وجود ارائه ی ویندوز 8 هنوز هم بسیاری از کاربران ویندوز خود را تغییر نداده اند و همچنان از ویندوز فوق العاده و موفق 7 استفاده میکنند . کاربران ویندوز، همیشه به دنبال نکاتی موثر برای افزایش سرعت بازدهی ویندوز و همچنین افزایش کارایی آن هستند،در این مقاله با 15  نکته ساده اما مهم و کاربردی برای افزایش سرعت آشنا خواهیم شد .

 

1) برنامه های اضافی را حذف کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در زمانی خاص ، به برنامه ای نیاز داشته باشید و آنرا نصب کنید . پس از مدت ها ممکن است این برنامه به اصتلاح به درد نخور شود و دیگر نیازی به آن نداشته باشید .

پس چرا هارد دیسک ( Hard disk) خود را بدون دلیل پر کنید ؟ برنامه هایی که نیاز ندارید را حذف کنید !

به Control panel رفته و بر روی Programs and Features ( در ویندوز 7 ، یا Add/Remove Programs در ویندوز XP) کلیک کنید و برنامه های غیر ضروری خود را حذف کنید .

P1 14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

2) درایو ویندوز خود را تمیز و خالی نگه دارید

درایو ویندوز ( که معمولا درایو C میباشد ) مخصوص برنامه ها و فایل های سیستمی است . رسیدگی به این درایو و تمیز نگه داشتن آن موجب افزایش کارایی سیستم و بالا بردن سرعت انجام پروسه ها میشود .سعی کنید از انباشته کردن فایل های شخصی و دیگر فایل هایی که حالت ضروریت نداشته باشند ( در این درایو ) خودداری کنید و تنها برنامه های مورد نیاز را بر روی آن نصب کنید . توجه داشته باشید که در صورتی که ویندوز خود را عوض میکنید ( همچنین در برخی موارد در حین تعمیر ویندوز ) ، تمام فایل های موجود در این درایو را از دست خواهید داد .

P2 14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

1-3) فایل های اضافی (temp) را حذف کنید

ویندوز و برنامه های نصب شده ، برای انجام کار ها و پروسه ها ، معمولا فایل های موقتی ایجاد میکنند که مقداری از فضای هارد دیسک را اشغال میکنند . این فایل ها به طور پیشفرض در آدرس های زیر ذخیره میشوند :

C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Temp اگر نتوانستید این پوشه را پیدا کنید ، کافیست بر روی Start ویندوز کلیک کرده و در کادر جستجو عبارت %temp% را وارد کنید .

حالا همه فایل های درون این پوشه را حذف کنید . (ممکن است با اینکار برخی از برنامه ها متوفق شده یا به ویندوزتان صدمه وارد شود ، پس قبل از اینکار از برنامه های غیر ضروری خارج شوید .)

2-3) سطل آشغالتان را تمیز کنید

هر برنامه یا فایل حذف شده با روش های معمولی ( کلیک راست و delete یا کلید delete روی صفحه کلید ) حذف شده باشند ، در واقع فقط از مسیر خود حذف شده و به مسیر دیگری ( سطل آشغال ویندوز ) انتقال می یابند و به طور کامل از روی هارد دیسک حذف نمیشوند .

برای حذف فایل هایی که به سطل آشغال (Recycle Bin) فرستاده شده اند ، کافیست در دسکتاپ دنبال آیکن سطل زباله بگردید، و بر روی آن کلیک راست کنید و گزینه “Empty Recycle Bin” را بزنید . حال همه فایل هایی که قبلا با روش های معمولی حذف کرده اید ، به طور کامل از روی هارد دیسک حذف شدند !

P3 14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

4) یکپارچه سازی هارد یا Defragment

فایل های موجود در هارددیسک در گذر زمان به هم میخورند مثلا هنگام نصب یا حذف یک فایل . فضای خالی باقی مانده تا زمانی که یک فایل دیگر به همان اندازه فایل حذف شده در هارد قرار نگیرد ، به صورت “خالی” و “به هم ریخته” باقی خواهد ماند .  با عمل دیفراگمنت (Defragment  ) میتوان هارد دیسک را یکپارچه ساخت و فضاهای خالی را از نو استفاده کرد ، همچنین عمل دیفراگمنت باعث هماهنگ کردن آدرس فایل های موجود در هارددیسک نیز میشود که با اینکار سرعت انجام اعمال در ویندوز به طور قابل توجهی افزایش میابد .نرم افزار های زیادی برای دیفراگمنت کردن درایو ها وجود دارد ، اما نرم افزار پیشفرض موجود در ویندوز بسیار ساده است و تازه کار ها هم میتوانند به راحتی درایو های خود را دیفراگمنت کنند .

برای عمل دیفراگمنت ( در ویندوز 7 )، در کارد جستجوی Start ویندوز ، عبارت ” Disk Defragmenter” را بدون کتیشن ( ” ) وارد کنید ، برنامه را اجرا کرده و یکی از درایو هایتان را انتخاب کنید ( در هر عمل دیفراگمنت ، فقط یکی از درایو ها دیفراگ میشوند ) و بر روی  Defragment Disk  کلیک کنید و تا اتمام عمل دیفراگمنت منتظر باشید . حالا درایو های بعدی خود را به همین ترتیب دیفراگمنت کنید و شاهده افزایش فضای خالی درایو ها و افزایش کارایی ویندوز شوید !

P4 14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

5- دسکتاپ خود را خالی نگه دارید ! : شاید برای شما سوالی پیش بیاید که خالی کردن دسکتاپ چه ربطی به افزایش کارایی و سرعت ویندوز دارد ؟؟ در پاسخ باید گفت که همه ایتم (Item) های موجوددر دسکتاپ ، اعم از پوشه ها ، فایل ها و … علاوه بر حفظ شدن در پوشه اختصاصی DESKTOP موجود در درایو ویندوز ، در حافظه موقتی (RAM) نیز جای میگیرند که به دلیل استفاده بیهوده از رم (RAM) ، جلوی استفاده برنامه های دیگر از همان مقدار حافظه موقتی را میگیرند ، به علاوه رم همیشه ایتم های دسکتاپ را بروز نگه میدارد که همین امر باعث استفاده بیشتر ( هرچند ناچیز ) از CPU خواهد شد .

همین حالا فایل های موجود در دسکتاپ را به درایو های دیگر انتقال دهید و تغییر سرعت ویندوز را به خوبی احساس کنید ! . اگر هم قصد دسترسی سریع تر به فایل ها از طریق دسکتاپ را دارید ، بهتر است مسیر های فرعی ( Shortcuts ) را بر روی دسکتاپ ایجاد کنید . برای اینکار کافیست روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده و از گزینه Send to … عبارت Desktop را انتحاب کنید .

P5 14 +1 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید لپ تاپ ، ویندوز ، افزایش سرعت ، اموزش ،

  

با نزدیک شدن به فصل تابستان شایعات مربوط به تلفن های هوشمند شرکت هایی مانند نوکیا و اپل، جدی تر و بیشتر از قبل در وبسایت های خبری جهان منتشر می شوند. به این دلیل که اپل و نوکیا  گاها تلفن های هوشمند جدید خود را در فصل تابستان معرفی می کنند.

apple 5s

یکی از داغ ترین شایعات، همیشه مر بوط  به محصولات آینده شرکت اپل خواهد بود، به عنوان مثال در هفته گذشته خبری مربوط به شرکت فاکسکان شریک تجاری اپل منتشر شد. که در متن این خبر اعلام شده بود شرکت تجاری فاکسکان در تلاش است 250 تا 300 هزار نیروی جدید برای خط تولید کارخانه ای در چین استخدام کند. و طبق بررسی های انجام شده، مشخص شد  این شعبه از فاکسکان در چین ، کار تولید تلفن های هوشمند سری آیفون را برعهده دارد .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام به نقل از جس اس ام آرنا، مشخصات تازه ای درباره دوربین آیفون آینده شرکت اپل منتشر شده است. همان طور که می دانید شرکت اپل در تلفن هوشمند آیفون 5 خود، دوربینی 8 مگا پیکسلی را ارائه داد، که با اینکه بهترین دوربین 8 مگا پیکسلی نبود(بهترین دوربین 8مگا پیکسلی تلفن های هوشمند مربوط به لومیا 920 می باشد) ولی در مقایسه با دوربین های تلفن های هوشمند آندرویدی دیگر شرکت ها کیفیت بسیار خوبی را دارا بود.

 طبق  معمول همیشه که محصول جدید نیاز است از نظر سخت افزاری نیز ارتقا یافته باشد ، سنسور دوربین تلفن هوشمند آیفون 5S ، ظرفیتی 12 مگا پیکسلی خواهد داشت.

 همان طور که در مقایسه ها مشخص شده بود عکس های ثبت شده با آیفون 5(8 مگا پیکسلی)  کیفیتی بهتر از اچ تی سی وان را دارا بوده، و حال با دوربین 12 مگا پیکسلی کافیست از کهکشانی نسل چهارم (گلکسی اس 4) عکس های بهتری را ثبت کند، تا دیگر رقیبی در بازار نداشته باشد.

شاید این سوال برای شما ایجاد شود چرا نوکیا را رقیب اپل نمی دانیم ؟ برای جواب این سوال باید کمی به عقب برگردیم، در سال 2012 و اوایل 2013 تنها رقیب تجاری اپل سامسونگ بوده است، و طبق آمار ها کار بران اصولا یکی از این دو شرکت را انتخاب می کنند به همین دلیل جی اس ام آرنا نیز  تنها رقیب اپل را گلکسی اس 4 می داند.

پیش بینی می شود در دوربین آینده آیفون 5S  ، توجه خاصی به قسمت ثبت عکس ها در نور کم و دارا بودن قابلیت HDR در عکس های ثب شده بشود و بهبود چشمگیری را نسبت به محصول قبلی شرکت اپل شاهد باشیم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید موبایل ، اپل ، ایفون5 ، iOS ، جدید ، ای او اس ، عکس ، ایفون 5 اس ، ایفون اپل ، خبر داغ ،

  

آموزش استفاده از دراپ باکس در یاهو!

شاید اشتباهی تصور کنید که یاهو دراپ باکس را خریداری کرده است. باید بگوییم خیر , در واقع این فقط ادغام وهمکاری بین سرویس یاهو میل و درایو ابری Dropbox است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از گویا آی تی، در حالی که جی میل به سرویس Google drive و هات میل و اوت لوک به SkyDrive تکیه کرده اند,  یاهو به جای هدر دادن وقت و سرمایه خود برای اضافه کردن سرویس مشابه تصمیم به همکاری و ادغام با Dropbox برای استفاده در سرویس ایمیل خود کرده است. این واقعا یک ایده خوب برای مقابله و خنثی کردن بعضی از فعالیت های رقبای دیرینه یاهو یعنی گوگل و مایکروسافت است.

از طرفی محدودیتی های از نظر تعداد و حجم فایل های پیوست شده در سرویس ایمیل یاهو وجود داشت و حال با ادغام شدن درآپ باکس شما می توایند فایل ها را مستقیما از درایو ابری خود و با حجمی حتی بیسشتر از 25MB به ایمیل خود پیوست کنید.

چگونگی استفاده از Dropbox در یاهو!

 dropbox-gets-yahoo-

این بسیار ساده است. ایمیل جدید خود را ایجاد کنید و مثله همیشه برای پیوست کردن فایل ها بر روی گزینه “attachment” کلیک کنید. اکنون دو انتخاب برای شما نمایش میابد.

پیوست فایل از درایو رایانه شخصی

پیوست  و اشتراک گذاری فایل از درایو ابری Dropbox

 dropbox-gets-4-

حال باید مجوز دسترسی یاهو به درایو ابری را صادر کنید. برای اینکار باید مشخصات حساب خود در Dropbox را در پنجره باز شده وارد کنید. سپس بر روی گزینه  “Sign up” کلیک کنید.

ممکن است هنوز حساب Dropbox خود را ایجاد نکرده باشید. منتظر چه هستید یه سایت www.dropbox.com مراجعه کنید و به رایگان صاحب درایو ابری شوید.

 dropbox-gets-yahoo2-

اکنون قادر هستید هر آنچه که در Dropbox  ذخیره کرده اید را به ایمیل یاهو پیوست کنید. فایل های خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه “Choose” کلیک کنید. کار تمام است.

 dropbox-gets-yahoo3-

هنگامی که به حساب ایمیل خود در یاهو وارد می شوید در واقع به حساب Dropbox خود نیز دسترسی دارید. بنابراین در صورت لزوم  می توانید فایل های پیوست شده به ایمیل های دریافتی را در درایو ابری خود ذخیره کنید. برای این کار کافی است بر روی فایل مورد نظر راست کلیک و گزینه “Save to Dropbox” را برگزنید.

بهتر است بدانید همه سود این ویژگی جدید برای یاهو نیست. بلکه کمپانی Dropbox نیزاز این ادغام به خوبی استقبال کرده است. بر اساس آمار تعداد کاربران این سرویس ذخیره سازی ابری از مرز 100 میلیون  نفر عبور کرده است که رقیب جدی و سرسخت دو سرویس Google drive و Sky Drive  محسوب می شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید آموزش ، ایمیل ، دراپ باکس ، یاهو ، Dropbox ، میل ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

تبلت ، موبایل ، نوت بوک ، لپ تاپ ، جدید ، اپل ، اندروید ، آموزش ، تکنولوژی ، ویندوز ، جالب ، اموزش ، گجت ، گوشی ، ایپد ، ویندوز8 ، ال جی ، ارزان ، ایپاد ، سیستم عامل ، اختراع ، گوگل ، ویندوز7 ، قیمت ، اولترابوک ، ایسوس ، ایفون ، برنامه ، سونی ، دانلود ، اینترنت ، بازی ، ای او اس ، فناوری ، لمسی ، هوشمند ، مایکروسافت ، موزیلا ، مک بوک ، نوکیا ، اپلیکیشن ، اچ پی ، خلاقیت ، سه بعدی ، زیبا ، سرفیس ، خودرو ، رایانه ، تلویزیون ، توشیبا ، اسمارت فون ، آندروید ، ابتکار ، iOS ، Hp ، امنیت ، ایفون5 ، کروم ، مرورگر ، فلش ، گوشی هوشمند ، طراحی ، فایرفاکس ، ویندوز 8 ، کامپیوتر ، عینک ، عینک گوگل ، شبکه اجتماعی ، ضد زلزله ، عکس ، شارژ ، شارژر ، شغل ، گران ، گیگابایت ، ماکروسافت ، نگهداری ، فروش ، نوآوری ، کروم بوک ، ایمیل ، باحال ، اینترنت چمدانی ، ای فون ، ال سی دی ، افزایش سرعت ، آب ، 3دی ، 8 ، آموزش نرم افزار... ، پیشرفته ، تکنولوژی جدید ، خبر داغ ، پیامک ، ترفند ، بهترین ، رایگان ، دوربین ، دانشگاه ، تهران ، راهنمایی ، ژاپن ، زلزله ، سامسونگ ، سبک ، سرعت ، سرعت تایپ ، سرعت خوب ، سرعت رایانه ، سوازندن هوا به جای... ، سوخت ، سیستم عامل مک ، سیستم عامل کروم ، سونی 3 بعدی ، سونی اکسپریا ، سونی سه بعدی ، سی دی ، سیاره ، سید علی خامنه ای ، سیستم ، سای ، زن ، ژن ، سالم ماندن ، سرفیس پرو ، سرقت موبایل ، سرویس دهندگان... ، سرویس های گوگل ، سریع ، سریع کردن سیستم ، سریعتر ، دانشمند ، دوسیم کارت نوکیا ، دی دی او اس ، دیسک ، راحتی ، راه جدید ، راه کار ها ، رم ، رم مموری ، رمز ، روبات ، روتختی ، ریز باتری ، خودکار ، خوش دست ، دات ای ار ، دامنه ، دانش آموز ، دانشجو ، خنده دار ، خوب ، جانم فدای رهبر ، جاوا ، دانلود بازی جدید... ، در آمد عالی ، در حال رانندگی ، درآمد ، درآمد زیاد ، دراپ باکس ، درامد ، درایور ، دل ، دوچرخه جدید ، بوئینگ ، بیماری ، بیماری قلبی ، پارس آنلاین ، پدفون ، پدفون2 ، پر درآمدترین ، پر فروش ، پر قدرت ، پر کاربرد ، پردرآمد ، پره ، پروژکتور ، پرینتر فوری ، پزشکی ، پسورد ، پشه ، پنکه ، پوست ، پول ، پولشویی ، پی دی اف خوان ، ترفند های ویندوز ، ترک برخی عادات غلط ، تسکبار ، تصویر ، تصویری ، تعرفه ، تغییر فرمت فلش ، تغییرات ، تفاوت های ای کیو و... ، تلسکوپ ، تلفن همراه ، پیشبینی بیماری قلبی ، اینترنت پر سرعت ، تبلت خوب ، تبلیغات ، تبلیفات ، تخت خواب ، تخم مرغ ، خرید ، خرید لپ تاپ ، خرید نوت بوک ، خلاف ، جارو برقی هوشمند ، تکنولوژی ان اف سی ، تم ، تم رهبر معظم انقلاب ، تولید آب ، توهین ، توییتر ، جذاب ، جرایم رایانه ای ، جستجو ، جستجو گر ، جستجوگر ، جلوگیری ، جلوگیری از خرابی ، جلوگیری از سرقت... ، جیبی ، جیمیل ، چاپ سه بعدی ، چاپگر ال جی ، چارم ، چوب ، حافظه ، حتما بخونید ، حذف ، حذف درایور ، حرفه ای ، حفاظت از اسمارت فون ، حلقه ازدواج ، حمام ، حمام شیخ بهایی ، حمله اینترنتی ، خارق العاده ، خبر ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش کار با نرم... ، آموزش کامل رایت سی... ، آموزش کم کردن حجم... ، آموزشی ، آموزش افزایش سرعت... ، آموزش بلوتوث اپل ، آموزش خرید لپ تاپ ، آموزش رایانه ، آموزش فارسی کردن... ، آموزش فعال کردن ، اپتیموس ، اپتیموس جی پرو ، اپدیت سالیانه ، اپرا ، اپسون ، آیپد ، آیفون 5 ، اپل جدید ، اشا310 ، اصطلاح ، اضافه کردن تب در... ، اطلاعات ، اختراعات جدید ، ادوبی ، اروپا ، ارور ، اچ تی سی ، احتمال ، احمق ، اپلیکیشن کالری غذا ، اجاق گاز شارژر... ، اجرای خودکار ، ADSL ، apple ، CS2 ، DDoS ، DELL ، Dropbox ، e ، EQ ، game ، ... ، 1 اتفاق ، 1 تجربه ، 1 ترابایت ، 128 کیلوبایت ، 1مگابایت ، 2 تکه ، 2012 ، 22 بهمن ، 256کیلوبایت ، 310 ، 3D ، 512کیلوبایت ، 6 سو ، 7 ، آشا ، HTC ،
ویرایش

لوگوی دوستان


ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ